نخستین کنفرانس بین‌المللی «میراث تصوف» در قرقیزستان + عکس
کد خبر: 4017631
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷
با همکاری ایران برگزار شد؛

نخستین کنفرانس بین‌المللی «میراث تصوف» در قرقیزستان + عکس

نخستین کنفرانس بین‌المللی علمی ـ کاربردی «میراث فلسفی و ادبی تصوف» با همکاری ایران و قرقیزستان در بیشکک، پایتخت این کشور برگزار شد.

نخستین کنفرانس بین‌المللی «میراث تصوف» در قرقیزستان + عکسبه گزارش ایکنا، این کنفرانس دیروز، 9 آذرماه به همت رایزنی فرهنگی ایران در بیشکک و دانشگاه بین‌المللی قرقیزستان و با همکاری و مشارکت جامعة المصطفی(ص) العالمیه به صورت ترکیبی(حضوری و آنلاین) برگزار شد.

بنا به اعلام رایزنی فرهنگی ایران در قرقیزستان، حدود ۲۵ مقاله سخنرانی در این کنفرانس که از ۱۱ صبح تا ۱۹ عصر به وقت بیشکک ادامه داشت، ارائه شد.

در بخش رسمی و افتتاحیه کنفرانس، حجت‌الاسلام والمسلمین علی عباسی، رئیس دانشگاه جامعة المصطفی(ص) العالمیه، آصیل بیک حیدرعلی‌اف، رئیس دانشگاه بین‌المللی قرقیزستان، ابوالحسن خلج‌ منفرد، رئیس مرکز مطالعات راهبردی روابط فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و سرپرست معاونت توسعه روابط فرهنگی بين‌المللی این سازمان و پرویز قاسمی، رایزن فرهنگی سفارت ایران در قرقیزستان سخنرانی کردند.

همچنین کارشناسان و پژوهشگرانی از کشورهای ایران، روسیه، ازبکستان، تاجیکستان، قزاقستان و قرقیزستان در موضوع کنفرانس سخنرانی و مقاله ارائه کردند.

انتهای پیام
captcha