نمازجمعه تهران میزبان دانشجویان می‎شود / حجت‎الاسلام سیداحمد خاتمی؛ خطیب جمعه
کد خبر: 4017918
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶
سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه:

نمازجمعه تهران میزبان دانشجویان می‎شود / حجت‎الاسلام سیداحمد خاتمی؛ خطیب جمعه

نمازجمعه این هفته تهران، 12آذر، در مصلای امام‌خمینی(ره)، به امامت حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد خاتمی و با رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی اقامه می‎شود و طبق روال، ساعت 10صبح درب‌های مصلا به روی نمازگزاران گشوده می‌شود و برنامه از ساعت 10 و 45دقیقه آغاز خواهد شد.

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی شورای سیاستگذاری ائمه‌جمعه، حجت‌‌الاسلام علی نوری؛ سخنگوی شورا با اعلام این خبر افزود: برنامه نمازجمعه این هفته تهران به یاد شهدای دانشجویی و روز 16آذر، با محوریت دانشجویی و با میزبانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و دانشجویان برگزار می‌شود.

وی در ادامه گفت: نمازگزاران می‌توانند برای حضور در نمازجمعه از درب شمالی مصلا (ایستگاه مترو مصلا)، از درب جنوبی خیابان شهید بهشتی (ایستگاه مترو شهید بهشتی) و درب شرقی خیابان قنبرزاده تردد کنند.

حجت‌‌الاسلام علی نوری افزود: قاری و مؤذن این هفته نمازجمعه شهر تهران سیدمحمدجواد هاشمی از قاریان دانشجویی خواهد بود و در پیش از خطبه‌ها سیدشایان ابهری، عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل و زهرا جوان دبیر سیاسی دفتر تحکیم وحدت به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

انتهای پیام
captcha