شمیم خوش شهید گمنام در فضای زندان‌های فارس می‌پیچید
کد خبر: 4018510
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶

شمیم خوش شهید گمنام در فضای زندان‌های فارس می‌پیچید

مدیرکل زندان‌های فارس از برگزاری مراسم‌ استقبال و تشییع پیکر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس به مدت یک هفته در سطح زندان‌های این استان خبر داد.

شهید گمنامبه گزارش ایکنا از فارس، اسحاق ابراهیمی، مدیرکل زندان‌های فارس، شب گذشته، 13 آذرماه در جمع خبرنگاران از برگزاری مراسم‌ استقبال و تشییع پیکر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس به مدت یک هفته در سطح زندان‌های این استان خبر داد و گفت: این کار در راستای برنامه‌ها و سیاست‌های ابلاغی سازمان زندان‌ها به‌منظور اصلاح و تربیت زندانیان و باز اجتماعی شدن آنان انجام می‌شود.

وی با یادآوری اینکه شهید مذکور مربوط به عملیات بدر بوده که در شرق دجله تفحص شده است، افزود: برنامه تشییع شهدا از 13 تا 20 آذرماه به مدت یک هفته در سطح زندان‌های استان اجرا خواهد شد.

ابراهیمی یادآور شد: مراسم تشییع این شهید والامقام با مداحی و روایتگری وصایا و خاطرات شهدا توسط راوی خسروجردی و دلنوشته زندانیان همراه است. مسابقات کتابخوانی، کتاب آرام بیقرار شهید محمد بنیادی همزمان با این مراسم برگزار و از خانواده معظم شهید یکی از کارکنان نیز تجلیل می‌شود.

مدیرکل زندان‌های فارس با بیان اینکه اجرای برنامه تشییع شهید گمنام در زندان‌ها با همکاری بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان انجام می‌شود، گفت: پیکر مطهر این شهید والامقام فقط در زندان‌ها تشییع می‌شود و مراسم تشییع ویژه عموم مردم در سطح استان برگزار نمی‌شود.

انتهای پیام
captcha