اعلام اسامی داوران مرحله استانی پانزدهمین جشنواره «مدهامتان» البرز
کد خبر: 4018828
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵

اعلام اسامی داوران مرحله استانی پانزدهمین جشنواره «مدهامتان» البرز

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد البرز اسامی داوران مرحله استانی پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان را اعلام کرد.

 پانزدهمین جشنواره «مدهامتان» البرز

حجت‌الاسلام کاظم شکری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز گفت: پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در رشته‌‌های قرائت تحقیق و تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء ۳۰، مکبری، قرائت نماز، استعدادیابی، در گروه‌های سنی زیر ۷ سال، ۷ سال تا ۱۶ سال، ۱۶ تا ۳۰ سال برگزار می‌‌شود.

وی افزود: داوران مرحله این دوره از مسابقات در بخش آقایان مرتضی رستم‌پور، مهدی کاشیان و صالح اطهری‌فرد و در بخش بانوان خانم‌ها مریم فتحی‌زاده، مریم صدر و مریم سماعی هستند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز با بیان اینکه این مسابقات به‌صورت غیر‌حضوری در دو بخش استانی و کشوری برگزار می‌شود، اظهار کرد: پس از رقابت در مرحله استانی و داوری از سوی داوران استان، متسابقانی که نمره لازم را کسب کنند به مرحله کشوری به میزبانی استان خراسان رضوی راه پیدا می‌کنند.

شکری بیان کرد: مهلت شرکت در این دوره از مسابقات تا پایان آذرماه است و شرکت‌کنندگان باید با مراجعه به سامانه بچه‌های مسجد نسبت به ثبت‌نام در این مسابقات اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha