کتاب «بارقه‌های خدا» وارد بازار نشر شد
کد خبر: 4019531
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴

کتاب «بارقه‌های خدا» وارد بازار نشر شد

کتاب «بارقه‌های خدا» اولین اثر از سیده‌زهرا علویان، در چهار فصل به همت نشر شاپرک سرخ منتشر و وارد بازار نشر شد.

کتاب بارقه‌های خدابه گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، کتاب «بارقه های خدا» نوشته سیده‌زهرا علویان با شمارگان هزار نسخه‌ در 172 صفحه، به بهای 70 هزار تومان، به همت نشر شاپرک سرخ، منتشر و وارد بازار نشر شد.

در سال‌های جاری، آگاهی‌های نوینی وارد جهان بشری شده است؛ آگاهی‌های جدیدی که تنها می‌توان آن را متعالی و معنوی خواند. می‌بینیم که اکتشافات فضایی و پیشرفت علم و تکنولوژی، مباحثات و نظرات دانشمندان جهان برای کشف وجود قوانین در جهان، که زمین نیز جزو آن است، همه انسان‌ها به‌ویژه دانشمندان را به فکر فرو می‌برد که نیرو یا خالقی باید باشد که جهان با چنین نظم دقیقی در حرکت است.

بیشترین توجه‌ اثر حاضر، به شناخت آگاهی‌های درونی و بیرونی انسان است. به این منظور، آثار، نظریات و تجارب ارزشمند متعددی از نویسندگان، پژوهشگران، اخترشناسان و دانشمندان برجسته جهان در این نوشتار در کنار هم آورده شده است.

در این کتاب برای شناخت خدا، رشته‌های ادیان، عرفان، طبیعت‌گرایی، روانشناسی، کیهان‌شناسی، فیزیک، متافیزیک، آفرینش زمین و تأثیر وجود انسان در این دریای انرژی جهانی، به صورت «میان رشته‌ای» در کنار هم قرار گرفتند.

با خواندن این کتاب، سیری در آگاهی‌های درون و بیرون تا کهکشان‌ها خواهیم داشت یعنی سیری در خدا و رسیدن به نور.

مروری بر فصل‌ها

در فصل اول به موضوعاتی درباره آشنایی با پرستش ادیان ابتدایی. عقاید هند، کنفوسیوس، بودا، تائو تا زردشت، عقاید مکنونه، آشنایی با عقاید آگوستینوس، آکویناس و لوتر تا اسپینوزا و بررسی کمال انسان در سایه‌ کمال حق پرداخته شده است.

فصل دوم شامل موضوعات آشنایی با قوانین هستی یا اصول هرمتیک و اسرار مکنونه، تجربه کشف و شهود از زبان عارفان سیری در زندگی بایزید، خرقانی با (من و تو) کردن با خدا و حلاج است.

آفرینش جهان با تعقل یا تصادف، بیگ بنگ یا انفجار تا سیاهچاله‌های استیون هاوکینگ، وجود آگاهی در کیهان، آشنایی با هولوگرافیک و تأثیر آن بر توانایی فراطبیعی ذهن و جسم، جهان‌های موازی، دریای زنده‌ الکترون و تجربه‌ پس از مرگ از مطالبی است که در فصل سوم می‌خوانیم.

فصل چهارم نیز شامل موضوع عشق و بارقه‌های خداست که مراتب عشق و ستایش به خدا در انسان را از نظر نویسنده بیان کرده است.

امیر نعمتی