دعوت دبیرخانه جشنواره تلاوت‌های مجلسی از قاریان قرآن
کد خبر: 4019644
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴

دعوت دبیرخانه جشنواره تلاوت‌های مجلسی از قاریان قرآن

دبیرخانه شانزدهمین جشنواره ملی تلاوت‌های مجلسی در اطلاعیه‌ای از قاریان رتبه‌دار جمهوری اسلامی ایران دعوت کرد تا به‌عنوان نماینده شهر و استان خود در مرحله کشوری شانزدهمین جشنواره ملی تلاوت‌های مجلسی اعلام حضور کنند.

به گزارش ایکنا، دبیرخانه شانزدهمین جشنواره ملی تلاوت‌های مجلسی در اطلاعیه‌ای از قاریان جمهوری اسلامی ایران که از آبان‌ماه ۱۳۹۹ لغایت پایان آبان‌ماه ۱۴۰۰ توانسته باشند در هر یک از مسابقات بین‌المللی قرآنی رشته قرائت بزرگسالان مخصوص فضای مجازی، رتبه‌های اول تا سوم را کسب کرده باشند، دعوت کرد تا به‌ عنوان نماینده شهر و استان خود در مرحله کشوری شانزدهمین جشنواره ملی تلاوت‌های مجلسی اعلام حضور کرده تا مراتب شرکت ایشان در این مرحله فراهم آید. متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم
نظر به تکریم قاریان جمهوری اسلامی ایران که از آبان‌ماه ۱۳۹۹ لغایت پایان آبان‌ماه ۱۴۰۰ توانسته باشند در هر یک از مسابقات بین‌المللی قرآنی رشته قرائت بزرگسالان مخصوص فضای مجازی و با حضور چشمگیر خود و افتخارآفرینی در این مسابقات که غالبا با کیفیت مناسب و ارزشمند از سوی مجریان مردمی(موسسات مردمی) یا مراکز اسلامی برگزار می‌شود، رتبه‌های اول تا سوم را کسب کرده باشند، می‌توانند به‌عنوان نماینده شهر و استان خود در مرحله کشوری شانزدهمین جشنواره ملی تلاوت‌های مجلسی اعلام حضور کرده تا مراتب شرکت ایشان در این مرحله فراهم آید.

علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال گواهی قابل استعلام از مرکز صادرکننده به‌همراه تصویر مستندات موجود و ارسال آن به شماره واتساپ ۰۹۳۵۷۲۷۷۹۱۷ و تایید کارشناس مربوطه در مرحله کشوری طی روز‌های ۲۳ تا ۲۵ آذرماه سال جاری شرکت کنند.

بدیهی است تصمیم فوق مبنی بر حمایت فعالیت‌های غیر رسمی جوانان قرآنی میهن اسلامی در رشته قرائت آیات کریمه قرآن و با هدف تشویق دیگر عزیزان برای حضور و کسب افتخارآفرین به نام جمهوری اسلامی ایران در اینگونه تحرکات منطقه‌ای و بین‌المللی بوده و این امر را مصداق پیروی از منویات رهبری معظم انقلاب اسلامی در امر تکریم از قهرمانان قرآنی و حضور جوانان در عرصه فضای مجازی دانسته و با اتکا به نیروی مستعد قرآنی کشور امیدوار است پیوسته این مسیر با شور و اشتیاق بیشتری توسط قاریان محترم قرآن پیگیری شود.

علاقه‌مندان، ۴۸ ساعت از انتشار این اطلاعیه فرصت ارسال مستندات و برسی نهایی آن را داشته و به‌علت نزدیک بودن به زمان مرحله کشوری این رویداد، این زمان تمدید نخواهد شد.
انتهای پیام
captcha