برنامه امتحانی دوره تربیت معلم قرآن دانشگاه قم اعلام شد
کد خبر: 4020208
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۸

برنامه امتحانی دوره تربیت معلم قرآن دانشگاه قم اعلام شد

برنامه امتحانی چهل و هشتمین دوره تربیت معلم قرآن کریم دانشگاه قم که از 11 تا 15 دی‌ماه برگزار می‌شود، اعلام شد.

دانشگاه قمبه گزارش ایکنا، برنامه امتحانی چهل و هشتمین دوره تربیت معلم قرآن کریم دانشگاه قم که از 11 تا 15 دی‌ماه برگزار می‌شود، از سوی گروه فعالیت‌های قرآن و عترت این دانشگاه اعلام شد.

در روز شنبه، 11 دی 1400 آزمون کتبی و عملی روش تدریس روخوانی ویژه آقایان و بانوان به صورت تستی و آنلاین برگزار می‌شود. مدرس این دوره محمدعلی اسدتاش بود و مهلت ارسال فیلم آزمون عملی نیز تا 17 دی‌ماه است. آزمون کتبی نیز ساعت 18 از طریق لینک http://qom.polink.ir/Exams/ExamRegister/28 برگزار می‌شود.

آزمون تجوید نظری نیز که مدرس آن مهدی علم‌خواه بود، در روز یکشنبه، ‌12 دی‌ماه 1400 ویژه بانوان و آقایان به صورت تستی و آنلاین برگزار می‌شود. این آزمون در ساعت 18 روز مذکور از طریق لینک http://qom.polink.ir/Exams/ExamRegister/29 برگزار می‌شود.

در روز دوشنبه، 13 دی‌ماه نیز آزمون صوت و لحن کتبی و عملی ویژه بانوان و آقایان به صورت تستی و آنلاین برگزار می‌شود. مدرس دوره آقایان کسمایی و دوره بانوان نیز دیاری بود. آزمون کتبی در ساعت 18 و آزمون عملی از ساعت 18:30 تا 20:30 برگزار می‌شود، بانوان و آقایان به ترتیب از طریق لینک‌های http://qom.polink.ir/Exams/ExamRegister/31 و http://qom.polink.ir/Exams/ExamRegister/30 می‌توانند در آزمون کتبی شرکت کنند،

همچنین برای آزمون عملی نیز لینک‌های vclass.qom.ac.ir/qorani_b ویژه آقایان و vclass.qom.ac.ir/qorani_kh ویژه بانوان پیش‌بینی شده است.

سه‌شنبه، 14 دی‌ماه ‌1400 نیز آزمون تجوید عملی ویژه بانوان و آقایان به صورت آنلاین از ساعت 18 تا 20  برگزار می‌شود. مدرس کلاس آقایان مهدی علم‎خواه و مدرس کلاس بانوان فروغی بود و لینک آزمون عملی آقایان vclass.qom.ac.ir/qorani_b و آزمون عملی بانوان vclass.qom.ac.ir/qorani_kh نیز برای این منظور در دسترس است.

آخرین روز امتحانات مصادف با چهارشنبه، 15 دی 1400 اختصاص به آزمون ترجمه و مفاهیم قرآن کریم دارد، در این روز آزمون کتبی به صورت تستی و آنلاین ویژه آقایان و بانوان برگزار می‌شود، این آزمون در ساعت 18 از طریق لینک http://qom.polink.ir/Exams/ExamRegister/32 برگزار می‌شود.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha