انقلاب اسلامی با کمک سپاه توانسته در مراحل مختلف ایستادگی کند
کد خبر: 4020316
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳

انقلاب اسلامی با کمک سپاه توانسته در مراحل مختلف ایستادگی کند

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) گفت: انقلاب اسلامی با کمک سپاه توانسته در مراحل مختلف ایستادگی کند و باید خود را با ساختارهای جدید آماده کرده و در مقابل دشمن بایستد تا بتوان مراحل سخت‌تری را پشت سر گذاشت.

مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع)به گزارش ایکنا از همدان، مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) امروز 21 آذرماه در مراسم تکریم و معارفه جانشین فرمانده سپاه همدان، اظهار کرد: انقلاب اسلامی با کمک سپاه توانسته در مراحل مختلف ایستادگی کند که باید خود را با ساختارهای جدید آماده کرده و در مقابل دشمن بایستد تا بتوانیم مراحل سخت را پشت سر بگذاریم.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ دشمنان در تقابل با انقلاب در هر مقطع یک راهکار و تاکنیک جدید را دنبال کرده و به کار گرفتند، تصریح کرد: بعد از 40 سال ایستادگی مردم، دشمن متوجه شد که با درگیری نظامی نمی‌تواند با مردم ایران مقابله کند چراکه ایمان و اراده مردم ایران مثال‌زدنی است.

مجیدی استفاده از بستر اجتماعی و فشار انسانی بر مردم را یکی از روش‌ها و شیوه‌های جدید دشمن به سرکردگی استکبار جهانی عنوان کرد و ادامه داد: دشمن می‌خواست از این بستر برای مواجهه و مقابله با نظام جمهوری اسلامی استفاده کنند.

مجیدی حضور رئیس‌جمهور در بین مردم و گفت‌وگو کردن با آنان را عاملی برای نقش بر آب کردن نقشه‌های دشمن عنوان کرد و افزود: دشمنان فکر می‌کردند که می‌توانند از بستر اجتماعی بر علیه نظام استفاده کنند که نقشه آنها برملا شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) با بیان اینکه دولت دقیقاً نقطه مقابل راهبرد دشمن را هدف گرفت، افزود: امیدواریم خداوند به رئیس‌جمهور و مجموعه دولت کمک کند تا مسیری که دشمن آماده کرده را ازبین ببرد.

وی با بیان اینکه استاندار به‌عنوان نماینده دولت فعالیت می‌کند، ادامه داد: امیدواریم با هم‌افزایی بیشتر در همدان این مسیر را با عزم و اراده جدی‌تر طی کرده و مشکلات را حل کنیم.

مجیدی، سردار مهدی فرجی را به‌عنوان یک مدیر جهادی معرفی کرد و افزود: او 40 سال در دوران مختلف پیروزی انقلاب، سازندگی، دفاع مقدس، امنیت و همچنین در مقابله با کرونا خط مقدم بود و خیلی از مدیران باید از این سردار الگو بگیرند.

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) با بیان اینکه سردار فرجی نمادی از سپاه بود که خیلی از پاسداران وقتی به سردار و شهدا نگاه کردند سپاه را به‌عنوان محل انجام وظیفه انتخاب کردند، ادامه داد: سردار فرجی خودش را برای انجام اینکه فرمان یک فرمانده را درست انجام دهد وقف ‌کرد.

وی با بیان اینکه سردار فرجی در استان حلال مشکلات بود، ادامه داد: یکی از خصوصیات مدیران این است که بتواند در کنار مردم بوده و مشکلات را حل کنند و باید گفت سردار فرجی حلال مشکلات مردم بود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) ادامه داد: سردار بهادری در تیپ انصارالحسین(ع) خوش درخشید و انجام وظیفه کرد و امروز به‌عنوان جانشین سپاه انصارالحسین معرفی شده‌ است.

مجیدی در پایان افزود: از سردار فرجی درخواست می‌کنیم تا در سپاه از تجربیاتشان برای نسل‌های آینده بهره ببریم چراکه نهاد انقلابی و سپاه بازنشستگی ندارد.

انتهای پیام
captcha