برگزاری تور سیاحتی برای شرکت‌کنندگان در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم
کد خبر: 4020950
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰

برگزاری تور سیاحتی برای شرکت‌کنندگان در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم

شرکت‌کنندگان در بیست و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در تور سیاحتی وزارت اوقاف مصر از مسجد امام حسین (ع)، مدرسۀ الازهر و موزۀ مصر بازدید کردند.

به گزارش ایکنا به نقل از مصری الیوم، وزارت اوقاف مصر روز سه‌شنبه یک تور سیاحتی برای تمامی شرکت‌کنندگان در بیست و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم اعم از داوران و شرکت‌کنندگان از کشورهای مختلف جهان برگزار کرد که طی آن شرکت‌کنندگان از امکان تاریخی و بناهای اسلامی مهم مصر از جمله مسجد امام حسین (ع)، مدرسۀ الازهر و موزه مصر در میدان تحریر قاهره بازدید کردند.

در طول این تور، شرکت‌کنندگان از کشورهای مختلف جهان شکوه و زیبایی معماری اسلامی مصر را ستودند و تصریح کردند خداوند سرزمین مصر را به دلیل توجه و عنایت مردم این کشور به قرآن کریم، از گزند صدمات حفظ کرده است.

در خاتمه این تور، شرکت‌کنندگان در این مسابقه از میزبانی سخاوتمندانه کشور مصر در مسابقات قرآن و خدمت به اهل قرآن قدردانی کرده و برای حفظ این کشور و سایر کشورهای اسلامی در امن‌ و امان، دعا کردند.

برگزاری تور سیاحتی برای شرکت‌کنندگان در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم

بیست و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم حفظ قرآن کریم به نام شیخ محمد صدیق المنشاوی، قاری مشهور مصری نام‌گذاری شده است؛ در این مسابقات 74 شرکت‌کننده به نمایندگی از 42 کشور و 12 داور از داخل و خارج مصر شرکت دارند. این دوره از مسابقات تا فردا چهارشنبه 24 آذرماه ادامه دارد.

برگزاری تور سیاحتی برای شرکت‌کنندگان در مسابقات بین‌المللی قرآن کریمبرگزاری تور سیاحتی برای شرکت‌کنندگان در مسابقات بین‌المللی قرآن کریمبرگزاری تور سیاحتی برای شرکت‌کنندگان در مسابقات بین‌المللی قرآن کریمبرگزاری تور سیاحتی برای شرکت‌کنندگان در مسابقات بین‌المللی قرآن کریمبرگزاری تور سیاحتی برای شرکت‌کنندگان در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم

انتهای پیام
captcha