نماینده آستان حسینی؛ رتبه اول مسابقات قرآن دانشجویان عراق + عکس
کد خبر: 4021174
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳

نماینده آستان حسینی؛ رتبه اول مسابقات قرآن دانشجویان عراق + عکس

«محمد اکرم نعیس» از کارکنان مؤسسه استعدادهای قرآنی «آیات» وابسته به آستان حسینی، رتبه نخست مسابقات قرآنی دانشجویان عراق را کسب کرد.  

محمد اکرم نعیس

به گزارش ایکنا، بر اساس اعلام کمیته مسابقات قرآنی سالانه دانشجویان عراق، امسال نیز از سوی مسجد کوفه در دو رشته حفظ و قرائت قرآن کریم طی 2 روز در سه بخش صبح، عصر و شب برگزار شد.
 
استقبال دانشگاه‌های عراق از این مسابقات چشمگیر بود و قاریان و حافظانی از 40 دانشگاه دولتی و محلی استان‌های مختلف این کشور در این مسابقات مشارکت داشتند.
 
ریاست هیئت داوران را عادل الیاسری، مدیر دارالقرآن مسجد کوفه بر عهده داشت و رافع العامری به عنوان داور قواعد تجوید و خمیس العزاوی به عنوان داور صوت داوری کردند. همچنین فاضل عرام در زمینه لحن و نغمات، ناطق الزرکانی در زمینه وقف و ابتدا و استاد منتظر المنصوری در خصوص حسن حفظ به داوری پرداختند.
 
نفر نخست این مسابقات «محمد اکرم نعیس» از کارکنان مؤسسه استعدادهای قرآنی «آیات» وابسته به مرکز بین‌المللی تبلیغ قرآن آستان حسینی بود که به عنوان نماینده دانشگاه واسط در این مسابقات شرکت کرده بود.
 
وی در بیشتر مسابقات ملی عراق از جمله مسابقه نخبگان و جایزه کربلا و همچنین مسابقات گروهی دانشگاه‌ها و مسابقات وزارت ورزش و جوانان رتبه نخست را کسب کرده است. او در مسابقه بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران نیز شرکت کرد که جزو 5 نفر اول مسابقات در جهان اسلام معرفی شد.
 

 مسابقات قرآن دانشجویان عراق
 
 مسابقات قرآن دانشجویان عراق
 
محمد اکرم نعیس
 
هیئت داوران مسابقات قرآن دانشجویان عراق
 
محمد اکرم نعیس
انتهای پیام
captcha