مسابقات قرآن بانوان شاغل و همسران کارکنان نیروهای مسلح در حال برگزاری است
کد خبر: 4021215
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۸

مسابقات قرآن بانوان شاغل و همسران کارکنان نیروهای مسلح در حال برگزاری است

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش گفت: رقابت رشته‌های حفظ کل و اجزاء سیزدهمین دوره مسابقات قرآن در بخش بانوان شاغل در نوبت صبح امروز، ۲۴ آذرماه و همسران کارکنان در نوبت عصر امروز با قضاوت سه گروه داوری برگزار شد.

سرهنگ مهدی میدانی

سرهنگ مهدی میدانی، رئیس اداره  قرآن و عترت و نماز سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: سیزدهمین دوره مسابقات قرآن بانوان شاغل و سومین دوره همسران کارکنان نیروهای مسلح و دومین دوره مسابقات قرآن فرزندان، بزرگداشت شهدای قرآنی نیروهای مسلح(سوره‌های سرخ) از ۲۴ تا ۲۶ آذرماه به مدت سه روز در تالارهای مروارید دژبان ارتش درحال برگزاری است.

وی با اشاره با رقابت ۶۴۴ متسابق راه‌یافته از نیروهای مسلح، ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، وزارت دفاع و ستاد کل نیروهای مسلح در این دوره از مسابقات، اضافه کرد: قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ کل و اجزاء ۳، ۵، ۱۰، ۱۵ و ۲۰ و اذان و مفاهیم در دو سطح یک و دو بر اساس تفسیر جزء بیستم تفسیر نمونه آیت‌الله مکارم شیرازی برگزار می‌شود.

میدانی افزود: رقابت رشته‌های حفظ کل و اجزاء در بخش بانوان شاغل در نوبت صبح امروز و همسران کارکنان در نوبت عصر امروز با قضاوت سه گروه داوری از اساتید بین‌المللی و ملی برگزار شد.

وی بیان کرد: پنجشنبه و جمعه، ۲۵ و ۲۶ آذرماه رقابت گروه فرزندان دختر و پسر و همسران با اضافه شدن دو گروه داوری از اساتید آقا در سایر رشته‌ها انجام می‌شود.

میدانی با اشاره به قضاوت ۲۰ نفر از داوران ملی و بین‌المللی در این دوره از مسابقات، تصریح کرد: آیین اختتامیه این دوره از مسابقات، شنبه، ۲۷ آذرماه، ساعت ۸ صبح با دعوت از مسئولات کشوری و فرماندهان لشکری و تجلیل از 168 نفر از منتخبان برگزار می‌شود.

رئیس اداره  قرآن و عترت و نماز سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش افزود: هدف از برگزاری مسابقات تعالی بخشی معنوی به خانواده‌های نیروهای مسلح و ارتقای توان نظامی و دفاعی و رزمی کارکنان و تعمیق بخشی آموزه‌های قرآنی در بطن و متن زندگی کارکنان است.

مسابقات قرآن نیروهای مسلح

انتهای پیام
captcha