پای وحدت حوزه و دانشگاه به «راه نرفته» باز شد
کد خبر: 4021643
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶

پای وحدت حوزه و دانشگاه به «راه نرفته» باز شد

عضو ستاد اجرایی نقشه مهندسی فرهنگی و یک استاد دانشگاه در ویژه‌برنامه «راه نرفته» از مولفه‌های وحدت حوزه و دانشگاه می‌گویند.

به گزارش ایکنا به نقل از شبکه رادیویی ایران، احمد یوسفی تهیه‌کننده ویژه‌برنامه «راه نرفته» گفت: بیست‌وهفتم آذر، یادآور عروج سرخ مجاهدی خستگی‌ناپذیر و عالمی ربانی، آیت‌اللّه مفتح است که از پیشروان اندیشه وحدت حوزه و دانشگاه بود.

وی ادامه داد: این شهید والامقام در راه تحقق این اندیشه و آرمان بلند که از اندیشه بلند امام راحل رحمه‌الله برخاسته بود، تلاش‌های بی‌وقفه‌ای انجام داد. به پاس فعالیت‌های چشم‌گیر شهید مفتح در راه تحقق وحدت حوزه و دانشگاه و لزوم ارتباط، همکاری و هم فکری این دو قشر اندیشمند، روز ۲۷ آذر که سالروز شهادت دکتر مفتح نیز است روز وحدت حوزه و دانشگاه نامگذاری شده است.

این تهیه‌کننده رادیویی تصریح کرد: برنامه «راه نرفته» در ابتدا به آسیب‌شناسی مسیر طی شده در چهار دهه گذشته می‌پردازد و سپس از مسیری می‌گوید که در گام دوم انقلاب اسلامی باید طی شود.

برنامه با حضور حسن بنیانیان عضو ستاد اجرایی نقشه مهندسی فرهنگی کشور و  اسحاقی استاد دانشگاه تهران و با اجرای زهرا تقی ملا امروز، شنبه ساعت ۲۰:۳۵ از رادیو ایران پخش می‌شود.

انتهای پیام
captcha