سیزدهمین شماره گاهنامه کساء منتشر شد
کد خبر: 4023334
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰

سیزدهمین شماره گاهنامه کساء منتشر شد

سیزدهمین شماره گاهنامه کساء که به اطلاع‌رسانی اخبار و فعالیت‌های مدارس علوم اجتماعی و اهل بیت(ع) در ماه‌های آذر و دی اختصاص دارد، منتشر شد.

گاهنامه کساءبه گزارش ایکنا، سیزدهمین شماره گاهنامه کساء که به اطلاع‌رسانی اخبار و فعالیت‌های مدارس علوم اجتماعی و اهل بیت(ع) زیر نظر مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران در ماه‌های آذر و دی اختصاص دارد، منتشر شد.

این گاهنامه به سردبیری مدارس علوم اجتماعی و اهل بیت(ع) به کوشش سمیه افشار، مریم کوچک‌زاده، عاطفه‌سادات طباطبایی و مرضیه وحدانی و با هدف اطلاع‌رسانی فعالیت‌های مدارس مذکور منتشر شد.

در این شماره به فعالیت‌های مدارس علوم اجتماعی و اهل بیت(ع)، جلسات آن‌ها، برنامه‌های مستمر مدارس، کارگروه کودک، کارگروه بیوت نورانی، کارگروه پیوند توحیدی و برنامه‌های مستمر کارگروه‌ها پرداخته شده است.

در مطلبی با عنوان «نمایشگاه دستاوردهای علمی و پژوهشی مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت در کمیته امداد امام خمینی» آمده است؛ در این نمایشگاه رونمایی از فعالیت‌های مدارس علوم اجتماعی و اهل بیت(ع) با رویکرد جامعه هدف زنان سرپرست خانوار صورت گرفت. از آنجا که موضوع زنان سرپرسـت خانوار با مسائل متعددی مرتبط است، برای رفع مشکلات این گروه از جامعه مشارکت اجتماعی بخـش‌های مختلف جامعه ضرورت دارد. لذا برای حل مسائل این گروه و اجرایی کردن راهکارها، بالا رفتن تقوای اجتماعی ضرورت دارد که این مهم تنها به واسطه قرآن میسر می‌شود.

مدارس علوم اجتماعی و اهل بیت(ع) پنج طرح را با رویکرد ارتقای تقوای اجتماعی و بهبود وضعیت اجتماعی مددجویان در قالب پوستر و بروشور ارائه کردند، مخاطب این طرح‌ها مددکاران بانو هستند و هدف مشترک همه این طرح‌‌ها، فعال‌سازی نیاز رجوع به قرآن و ارتقای تقوای اجتماعی است.

دریافت سیزدهمین شماره گاهنامه کساء

انتهای پیام
captcha