جدیدترین شماره گاهنامه کساء منتشر شد
کد خبر: 4067235
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲

جدیدترین شماره گاهنامه کساء منتشر شد

نوزدهمین شماره گاهنامه کساء با هدف اطلاع‌رسانی نسبت به رویدادهای مدارس علوم اجتماعی و خانواده مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران منتشر شد.

گاهنامه کساءبه گزارش ایکنا، نوزدهمین شماره گاهنامه کساء با هدف اطلاع‌رسانی نسبت به رویدادهای مدارس علوم اجتماعی و خانواده مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران در ماه خرداد 1401 منتشر شد.

این گاهنامه به سردبیری مدارس علوم اجتماعی و خانواده به کوشش سمیه افشار، مریم کوچک‌زاده، عاطفه‌سادات طباطبایی و مرضیه وحدانی و با هدف اطلاع‌رسانی فعالیت‌های مدارس مذکور منتشر شد.

در این شماره مطالبی در سرفصل‌های آموزش مجازی «هنر خوب زیستن با دیگران»، آموزش مجازی «تدبر در ساحت جامعه»، آیین‌نامه تربیت نیرو در حوزه کودک، آیین‌نامه اجرایی بیوت نورانی، طرح‌های مکتوب زندگی توحیدی و جامعه توحیدی، فرزند با عرضه من، همکاری با جبهه بانوان دانشگاه علم و صنعت، همکاری با مدرسه رافعه و بانوان دانشگاه آزاد اسلامی در گام دوم انقلاب درج شده است.

همچنین ادامه روند پژوهشی با عنوان تحیت و سلام در خانه و خانواده، ادامه گزاره‌نویسی آیات، ادامه روند ثبت و مستندسازی تمامی فرایندها و عملیات‌های مدارس علوم اجتماعی و خانواده، برگزاری جلسات مسئولین مدارس علوم اجتماعی و خانواده با یاور این مدارس و برگزاری جلسات میثاق با مربیان از برنامه‌های مستمر مدارس علوم اجتماعی و خانواده عنوان شده است.

دریافت نوزدهمین شماره گاهنامه کساء

انتهای پیام
captcha