ترجمه اردو «تجلیات عصمت» در هند منتشر شد
کد خبر: 4023387
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳
با موضوع خطبه‌های حضرت زهرا(س)؛

ترجمه اردو «تجلیات عصمت» در هند منتشر شد

کتاب «تجلیات عصمت»(فرهنگ سخنان حضرت فاطمه زهرا(س)) اثر مرحوم حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین محمد دشتی به زبان اردو در کشور هندوستان منتشر شد.

ترجمه اردو «تجلیات عصمت» در هند منتشر شدبه گزارش ایکنا، این کتاب مشتمل بر مجموعه‌ای از سخنان ارزشمند حضرت فاطمه زهرا(س) است و مؤلف پس از بررسی در منابع مختلف شیعه و سنی، روایاتی را که از دختر گرانقدر رسول خدا(س) به دست ما رسیده، در آن گردآوری کرده است.

وی با تهیه و تدوین عناوین و موضوعات گوناگون برای سخنان نورانی آن بانوی بزرگوار و دسته‌­بندی آن­ها براساس حروف الفبا کوشیده است دسترسی خوانندگان به روایات مورد نظر را نیز تسهیل کند. خطبه‌­ها، پندها، گفت‌وگوها، معارف دینی، احکام، تفسیر قرآن، نکات تربیتی و بهداشتی، آیین همسرداری و مسائل سیاسی و اجتماعی، ساحت‌­های مختلفی است که کلام نورانی آن یگانه بانوی دو عالم را در این کتاب دربرگرفته است.

کتاب مذکور به سفارش اداره ترجمه مجمع جهانی اهل بیت(ع) و به همت حجت‌الاسلام «نثار احمد زینپوری» در 207 صفحه به زبان اردو ترجمه شده و انتشارات این مجمع با همکاری انتشارات ولایت، آن را در 1000 نسخه در کشور هندوستان منتشر کرده است.

مخاطبان برای دریافت حضوری کتاب مذکور می‌توانند به نشانی قم، بلوار جمهوری اسلامی، نبش کوچه ۶ مجمع جهانی اهل بیت(ع) مراجعه و یا برای دریافت غیر حضوری با شماره تماس ۰۲۵۳۲۱۳۱۳۰۷ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام
captcha