«گلریزان فاطمی» ویژه آزادی زندانیان در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 4023885
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸

«گلریزان فاطمی» ویژه آزادی زندانیان در یزد برگزار می‌شود

به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و همچنین سالروز شهادت سردار سلیمانی «گلریزان فاطمی» ویژه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در یزد برگزار می‌شود.

گلریزان فاطمی ویژه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد یزدیبه گزارش ایکنا از یزد، به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و همچنین سالروز شهادت الگوی اخلاص و عمل سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ستاد دیه استان یزد با مشارکت مرکز نیکوکاری امام هشتم(ع) متشکل از کارکنان صنعت برق استان یزد اقدام به برگزاری گلریزان فاطمی کرده است.

این گلریزان از چهارم دی‌ماه آغاز شده و تا 16 همین ماه، همزمان با سالروز شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) ادامه خواهد داشت.

نیکوکاران و خیران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب‌های نمایندگی ستاد دیه استان یزد به شماره کارت 4448-0834-8370-5859 و شماره حساب ۸۸ ۸۸ ۸۸ ۸۸ بانک تجارت و یا با شماره‌گیری کد دستوری#۱۱۳۳۶۶۵۵ به حساب ستاد دیه استان یزد واریز کنند.

سیدمسعود عظیمی، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از تبلیغات این پویش از طریق نصب بنر در نقاط پر تردد استان، انتشار پوستر در شبکه‌های مجازی و پخش تیزر این پویش از طریق صدا وسیما و رادیو خبر داد و گفت: با هماهنگی انجام شده پوستر این پویش از طریق شبکه دولت به کلیه کارکنان ادارات نیز ارسال شده تا کارکنان نیز بتوانند در این پویش مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام
captcha