محفل قرآنی حشد الشعبی در حرم حسینی + عکس
کد خبر: 4024155
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵

محفل قرآنی حشد الشعبی در حرم حسینی + عکس

دومین محفل قرآنی «شهداء الابرار» با همکاری دارالقرآن آستان حسینی و حشد الشعبی در جوار حرم مطهر امام حسین(ع) در کربلا برگزار شد.

دومین محفل قرآنی حشد الشعبی در حرم حسینی + عکسبه گزارش ایکنا، دارالقرآن آستان مقدس امام حسين(ع) با همكاری اداره كل ارشاد اسلامی، معاونت قرآن و عترت الحشد الشعبی عراق، محفل قرآنی «شهداء الابرار» را در جوار حرم امام حسین(ع) برگزار کرد.

حاج رسول الوزنی، مسئول واحد محافل قرآنی در دارالقرآن آستان حسینی گفت: این دارالقرآن به یاد رشادت‌های شهدا و ارواح مطهر آنان، دومین محفل «شهداء الابرار»، (شهدای صالح) را با همکاری حوزه قرآن و عترت الحشد الشعبی برگزار کرد.

در این محفل قرآنی، بشار المطیری و براق العبادی از قاریان برجسته عراقی و همچنین علی المریانی، از قاریان برجسته حشد الشعبی به تلاوت قرآن پرداختند و سپس شیخ عضید المالکی، مسئول بخش قرآن کریم در اداره كل ارشاد اسلامی، معاونت قرآن و عترت حشد الشعبی عراق درباره جایگاه شهدا و برتری آنها نزد خداوند برای جانفشانی در راه دفاع از وطن سخنرانی کرد.

الوزنی تصریح کرد: دارالقرآن آستان حسینی برنامه‌های متعددی در رابطه با شهدا دارد که برپایی محافل قرآنی در منزل خانواده‌های شهدا و محفل اصلی «شهداء الابرار» که هر ماه به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود، از جمله آنهاست.

 

انتهای پیام
captcha