پایان سفر هیئت استعدادهای قرآنی عراق به ایران
کد خبر: 4029633
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۵

پایان سفر هیئت استعدادهای قرآنی عراق به ایران

هیئت استعدادهای قرآنی عراق وابسته به مرکز بین‌المللی تبلیغ قرآن در آستان مقدس حسینی، با برپایی برنامه‌ای در حرم مطهر رضوی، سفر خود در ایران را به پایان رساندند.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان مقدس حسینی، احمد نعیم، نماینده این مرکز در این سفر اعلام کرد: آخرین مرحله از سفر تبلیغاتی هیئت استعدادهای قرآنی عراق با تشرف این هیئت به زیارت مرقد امام علی بن موسی‌الرضا (ع) در شهر مشهد مقدس پایان یافت.

به گفته وی، در این زیارت، شیخ حسن المنصوری، مسئول هیئت و مشاور تولیت آستان مقدس حسینی در امور قرآن به همراه جمعی از حافظان و قاریان مستعد حضور داشتند.

پس از انجام زیارت حرم مطهر رضوی، برنامه هیئت با بازدید از دارالقرآن بین‌المللی حرم مطهر رضوی آغاز شد.

در این بازدید رئیس هیئت استعدادهای قرآنی عراق، شرح مختصری از طرح‌های قرآنی مورد حمایت آستان مقدس حسینی را ارائه کرد.

وی تصریح کرد: از جمله مهم‌ترین این طرح‌ها می‌توان به فعالیت‌های مرکز بین‌المللی تبلیغ قرآن از طریق 14 شعبه آن در 8 کشور اسلامی و همچنین اهتمام ویژه به پرورش استعدادهای قرآنی در جهان اسلام اشاره کرد.

مسئولان حرم مطهر رضوی نیز ضمن ابراز خوشحالی و تحسین استعدادهای قرآنی هیئت عراقی، آمادگی کامل خود را برای همکاری و همچنین تبادل تجربیات و توانمندی‌های مختلف در زمینه‌ حفظ قرآن کریم اعلام کردند.

این هیئت با حضور استعدادهای قرآنی عراق در محفل انس با قرآن که توسط دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی برگزار شد، به برنامه خود در ایران پایان داد.

انتهای پیام
captcha