پویش بین‌المللی تلاوت به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی + تیزر
کد خبر: 4024296
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶
با دعوت از قاریان داخلی و خارجی راه‌اندازی شد؛

پویش بین‌المللی تلاوت به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی + تیزر

پویش بین‌المللی تلاوت با نام «#برای_شهدا» با همکاری مجموعه فرهنگی انوار رسول اعظم(ص) در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس راه‌اندازی شد.

پویش بین‌المللی تلاوت به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی + تیزربه گزارش ایکنا؛ این پویش از دیروز، 6 دی‌ماه با راه‌اندازی هشتگ «#برای_شهدا» آغاز شده است و تا 14 دی ادامه دارد.

تعدادی از مؤسسه‌های فرهنگی با همکاری مجموعه فرهنگی «انوار رسول اعظم(ص)» تهران این پویش را آغاز کرده‌اند و علاقمندان برای شرکت در آن می‌توانند آیات 27 تا 30 سوره فجر را تلاوت کرده و در صفحات شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی با هشتگ «#برای_شهدا» بارگذاری کنند.

قاریان و علاقمندان قرآن در ایران و سراسر جهان می‌توانند در این پویش شرکت و ویدئوی خود از آیات پایانی سوره فجر(27 تا 30) را به صورت گروهی یا انفرادی در شبکه‌های اجتماعی بارگذاری کنند.

در این پویش تصویربرداری به صورت افقی با فرمت «MP4»، ذکر عبارت «برای شهدا» در ابتدای تلاوت و انتشار آن در شبکه‌های اجتماعی با هشتگ «#برای_شهدا» در بارگذاری تلاوت‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.

این دومین سال است که چنین پویشی برگزار می‌شود و دی ماه سال گذشته نخستین دوره آن شامل تلاوت و بارگذاری سوره کوثر در شبکه‌های اجتماعی به مناسبت نخستین سالگرد سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس در شبکه‌های اجتماعی برگزار شده بود.

انتهای پیام
captcha