فراخوان برپایی تظاهرات در حمایت از اسیر فلسطینی
کد خبر: 4025853
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶
جهاد اسلامی اعلام کرد؛

فراخوان برپایی تظاهرات در حمایت از اسیر فلسطینی

جنبش جهاد اسلامی فلسطین طی فراخوانی خواستار برپایی تظاهراتی در حمایت از هشام ابوهواش، اسیر فلسطینی شد.  

به گزارش ایکنا، جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که از همه فلسطینیان دعوت می‌کنیم در تظاهرات گسترده در حمایت و پشتیبانی از هشام ابو هواش، اسیر قهرمان فلسطینی که 140 روز است در اعتراض به بازداشت اداری خود در اعتصاب غذا به سر می‌برد، شرکت داشته باشند.
 
بر اساس اعلام این جنبش، تظاهرات مردم فلسطین امروز دوشنبه، 13 دی‌ماه پس از نماز مغرب از میدان فلسطین غزه آغاز خواهد شد و تظاهرات‌کنندگان به سمت برج شوا و حصری در شهر غزه حرکت خواهند کرد.
 
در همین راستا، خالد البطش، عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنانی اظهار کرد: رژیم اشغالگر صهیونیستی در جریان پرونده آزادی هشام ابو هواش، فرصت‌سوزی کرد و با وجود تمام تلاش‌های محلی و بین‌المللی برای آزادی این اسیر فلسطینی و نجات زندگی او، این کار را به تأخیر انداخت.
 
وی افزود: رژیم اشغالگر طناب قتل و ترور را بر گردن هشام ابو هواش، این اسیر قهرمان فلسطینی می‌بندد تا در سکوت جان خود را از دست بدهد و این رژیم بتواند از قهرمانان نهضت اسرای فلسطینی انتقام بگیرد و کرامت اسرا را پایمال کرده و اراده آنها را بشکند.
 
البطش ادامه داد: راه نجات جان این قهرمان دلاور که 140 روز است در اعتصاب غذا به‌سر می‌برد، اقدام مردمی فلسطینیان در غزه، اراضی 1948 و کرانه باختری شجاع و فشار بر شهرک‌نشینان صهیونیست در دفاع از اسرای فلسطینی است.
 
عضو جنبش جهاد اسلامی تأکید کرد: آنچه ما در آن به‌سر می‌بریم، نبردی است بر سر آینده جنبش اقدام ملی فلسطین و رژیم اشغالگر صهیونیستی تلاش می‌کند از این طریق، همه مردم فلسطین را مجازات کند. لذا از همه ما خواسته شده است که شرکت فعالانه داشته و به هر دعوتی برای شرکت در فعالیت‌های دسته جمعی برای نجات جان قهرمان هشام ابو هواش، قهرمان فلسطینی پاسخ مثبت دهیم.
انتهای پیام
captcha