اجرای محافل در شهرستان نهاوند به همت کاروان قرآنی سربازان حاج قاسم + عکس
کد خبر: 4026876
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۱

اجرای محافل در شهرستان نهاوند به همت کاروان قرآنی سربازان حاج قاسم + عکس

کاروان قرآنی سربازان حاج قاسم در شهرستان نهاوند به همت شورای قرآنی شهرستان به اجرای محافل در مساجد و اماکن متبرکه پرداختند.

به گزارش ایکنا، کاروان قرآنی سربازان حاج قاسم در شهرستان نهاوند به همت شورای قرآنی شهرستان به اجرای محافل در مساجد و اماکن متبرکه پرداختند.

این محافل به مناسبت دومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش و ایام فاطمیه برگزار و شرح برنامه‌ها بدین صورت برپا شد.

بر این اساس اولین محفل قرآنی شنبه ۴ دی ماه همزمان با نماز مغرب و عشا آستان مقدس امامزاده مهدی با تلاوت قاریان آقایان حسین بشردوست و قاری نوجوان علی سعیدی کیا و سخنرانی حجت الاسلام غفاری برگزار شد.

محفل دوم یکشنبه ۵ دی ماه همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد امام حسین(ع) با تلاوت قاریان آقایان سعید بهرام نیا و علی سیفی مرادی و سخنرانی روحانیون حجت الاسلام فریادرس و رستمی برگزار شد.

محفل سوم دوشنبه ۶ دی ماه همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد علی بن موسی الرضا حسن آباد با تلاوت قاری ممتاز آقای حسین کولیوند و قاری نوجوان محمد حسین شیرزادی و سخنرانی حجت الاسلام حمیدرضا محسنی برگزار شد.

محفل چهارم نیز سه شنبه ۷ دی ماه در مسجد پای قلعه با تلاوت قاریان ممتاز آقایان سیدرضا حسینی و حمیدرضا سلگی و سخنرانی حجت‌الاسلام سیاوشی برگزار شد.

محفل پنجم سه شنبه ۱۴ دی ماه همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد سید الشهدا شهرک شهید حیدری با تلاوت قاری نوجوان محمدحسین شیرزادی، سخنرانی حجت‌الاسلام شعبانی و قرائت قاری ممتاز کشوری پیام بحیرایی برگزار شد.

محفل ششم جمعه ۱۰ دی ماه همزمان با نماز مغرب و عشا با حضور قاری بین المللی حاج امین عبدی و قاری ممتاز کشوری پیام بحیرایی به همت آستان مقدس شاهزاده محمد و علی و با همکاری شورای قرآنی شهرستان همزمان با نماز مغرب و عشا با مداحی داود علی بخشی و خیر مقدم و خوشامدگویی رییس هیئت امنا آستان و سخنرانی امام جمعه شهرستان با حضور پرشور مردم و مسئولان بر گزار شد.

نذر تلاوت فاطمی

همچنین خبر دیگر از شهرستان نهاوند حاکی است،  قاریان شهرستان نهاوند در هیئت های سطح شهرستان به تلاوت پرداختند. آقایان حسین بشردوست، سعید بهرام‌نیا، سیدرضا حسینی، پیام بحیرایی، علی سیفی مرادی، میثم شیراوند و قاری نوجوان محمدحسین شیرزادی به تلاوت پرداختند و در هیئت های فاطمیون، شهدای گمنام، شاه نجف، انصار المهدی و صاحب الزمان (عج) حضور پیدا کردند.

یادآوری می‌شود، از دیگر اقدامات قرآنی شهرستان، واحد تخصصی قرآن و عترت کانون اندیشه و جلسه قرآن و عترت بیت الزهرا برگزاری کلاس‌های روخوانی بزرگسالان و قرائت تقلیدی و حفظ قرآن کریم است که دوشنبه های هر هفته از ساعت ۱۳ تا ۱۷ در مجتمع فرهنگی ـ هنری امام خمینی (ره) برگزار می‌شود، همچنین جلسه قرآن و عترت که دوشنبه‌های هر هفته راس ساعت ۲۱ با حضور علاقه‌مندان به ساحت قرآن کریم در مجتمع فرهنگی بیت الزهرا(س) شهرستان نهاوند انجام می‌شود در طی بازه زمانی کوتاه توانسته اثرگذاری خوبی در جهت ترویج فرهنگ قرآنی و جذب قرآنی داشته باشد.

انتهای پیام
captcha