«عباس هاشمی» منتخب هشتمین جلسه ارتقای دعاخوان ممتاز + عکس
کد خبر: 4028355
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸

«عباس هاشمی» منتخب هشتمین جلسه ارتقای دعاخوان ممتاز + عکس

اجرای دعای روز جمعه توسط عباس هاشمی به عنوان اجرای منتخب هشتمین جلسه ارتقای دعاخوانان انتخاب شد.

عباس هاشمی منتخب هشتمین جلسه ارتقاء دعاخوان ممتازبه گزارش ایکنا، به نقل از حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن، هشتمین جلسه از پنجمین دوره ارتقای دعاخوانان ممتاز کشور، چهارشنبه ۲۲ دی‌ماه از ساعت ١٨ تا ۲۰، به صورت نیمه حضوری و مجازی به میزبانی شورای عالی قرآن برگزار شد و دعاخوانان ممتاز با برقراری ارتباط برخط تصویری، در این جلسه شرکت کردند.

براساس این گزارش، در این جلسه سیدعباس انجام، کارشناس و داور رشته دعاخوانی و رضا روانبخش، کارشناس مقامات و نغمات ایرانی به نقد و تحلیل اجرای دعاخوانان پرداختند.

مروری بر مطالب جلسات گذشته، تدریس دستگاه چهارگاه و کارورزی آن با مشارکت همه دعاخوانان، از مواردی بود که روان بخش به آن پرداخت.

عباس هاشمی از بوشهر و مهدی تاجور از مازندران در ارتباط مجازی، دعاخوانانی بودند که اجرای ایشان از دعای روز جمعه و تعقیبات مشترکه مورد نقد و تحلیل قرار گرفت و در پایان، اجرای دعای روز جمعه توسط عباس هاشمی به عنوان اجرای منتخب هشتمین جلسه ارتقای دعاخوانان تعیین شد.

یادآوری می‌شود، جلسات ارتقای دعاخوانان در این دوره، یک نوبت به صورت نیمه حضوری و یک نوبت به صورت مجازی در هر ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha