برگزیدگان پانزدهمین دوره مسابقات قرآن ویژه جامعه کار و تلاش معرفی شدند
کد خبر: 4029385
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۳

برگزیدگان پانزدهمین دوره مسابقات قرآن ویژه جامعه کار و تلاش معرفی شدند

برگزیدگان پانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش با حضور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی معرفی و اعلام شدند.

برگزیدگان پانزدهمین دوره مسابقات قرآن ویژه جامعه کار و تلاش معرفی شدندبه گزارش ایکنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مراسم اختتامیه پانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش با حضور حجت اله عبدالملکی، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، محمد چکشیان، معاون امور فرهنگی و اجتماعی و مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان‌ها روز گذشته، 27 دی به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد و برگزیدگان معرفی شدند. اسامی برگزیدگان به شرح زیر اعلام شده است.

در رشته قرائت آقایان، هادی خانی از استان قم رتبه اول و سیدطا‌ها حسینی از استان بوشهر و علیرضا مسیح‌پور از استان کهگیلویه و بویراحمد به ترتیب عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

در رشته حفظ کل محمد مهدوی از استان اردبیل مقام اول و محمدرضا احمدی از استان قم و مجتبی محسنی از استان مازندران رتبه‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

در رشته حفظ ۲۰ جزء سیدعلی حسینی از استان قم، حمیدرضا جاوید شفیعی از استان خراسان رضوی و محمدحسن خلیلی از استان گلستان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در رشته حفظ ۱۰ جزء علیرضا قلی‌زاده از استان اردبیل، محمدعلی مروجی از استان قم و محمدمهدی سوزنچی از استان خوزستان به ترتیب عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در رشته مفاهیم عارف پیشه‌ور از استان خراسان جنوبی مقام اول و ابوالقاسم رحیمی از استان خراسان شمالی و وحید صفری از استان همدان رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند.

همچنین در رشته مفاهیم بانوان، فاطمه رضایی حسین‌آبادی از استان اصفهان مقام اول و الهام دادگر از استان فارس و هنا دشتی از استان ایلام رتبه‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

در رشته قرائت بانوان، آسیه دهقان از استان فارس مقام اول و نزیهه جنامی از استان خوزستان و نسرین محمودی از استان مرکزی به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

در رشته حفظ کل بانوان، زیبا زارع مویدی از استان فارس مقام اول و فایزه جعفری و زهرا سلطان‌پور از استان مازندران مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

همچنین در رشته حفظ ۲۰ جزء بانوان فاطمه پیروی از استان قم، مریم مرادی از استان چهارمحال و بختیاری و رقیه خزعلی‌زاده از استان خوزستان رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در رشته حفظ ۱۰ جزء بانوان نیز مینا چشم‌سبز از استان خوزستان مقام اول و مریم عظیمی‌نسب از استان کرمان و کلثوم رضایی از استان کهگیلویه و بویراحمد به ترتیب عناوین دوم و سوم را به دست آوردند.

مرحله نهایی این دوره از مسابقات از سوی دفتر امور فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ۱۲ تا ۲۶ دی ماه سال جاری برگزار شد.

انتهای پیام
captcha