شانزدهمین مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش برگزار می‌شود
کد خبر: 4098968
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸

شانزدهمین مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش برگزار می‌شود

دبیر شانزدهمین دوره مسابقات قرآن ویژه جامعه کار و تلاش از برگزاری این دوره از مسابقات در بخش استانی تا 30 آبان‌ماه خبر داد.

مهدی رضائی‌جهدکن، دبیر برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات قرآن ویژه جامعه کار و تلاش در گفت‌وگو با ایکنا اظهار کرد: مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش کشور با هدف گسترش فرهنگ انس با قرآن و شناسایی و تشویق نیروهای قرآنی آنها، همه ساله از سوی دفتر امور فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شده و امسال بعد از دوسال که به دلیل شرایط کرونا به صورت مجازی برگزار شده بود به صورت حضوری برپا می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر این دوره از مسابقات در بخش استانی و در تمامی استان‌های کشور تا 30 آبان‌ماه برگزار می‌شود و بعد از پایان این بخش و معرفی برگزیدگان استانی شاهد برپایی مرحله کشوری این مسابقات هستیم.

دبیر برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش تصریح کرد: در بخش کشوری از هر استان 5 نفر خانم و 5 نفر آقا معرفی و به مرحله کشوری راه‌ پیدا می‌کنند. برگزیدگان در مرحله کشوری، در رشته‌های قرائت، حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و کل قران کریم و مفاهیم در دو بخش آقایان و بانوان به رقابت خواهند پرداخت.

رضائی‌جهدکن با اشاره به اینکه زمان دقیق بخش کشوری به‌زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد افزود: داوری بخش ملی این دوره از مسابقات بر عهده داوران ممتاز معرفی شده از سوی سازمان دارالقرآن الکریم سازمان تبلیغات اسلامی است و مسابقات تحت نظارت ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآنی کشور و با هماهنگی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف برپا می‌شود.

وی اظهار کرد: این مسابقات ویژه کارگران و خانواده‌های آنها، اعم از همسران و فرزندان اختصاص دارد و از جایگاه خوب و مطلوبی در میان جامعه کار و تلاش و همچنین در سپهر برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی کشور برخوردار است.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha