کد خبر: 4029891
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳

۲۰۵ آسیب‌دیده از سیل سیستان و بلوچستان امدادرسانی شدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ۲۰۵ آسیب‌دیده از بارندگی‌ها و سیل ۲ روز گذشته در جنوب این استان توسط نیرو‌های امدادی هلال احمر امدادرسانی شدند.

سیل سیستان و بلوچستانبه گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، علیرضا میربهاء‌الدین، مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: پنج شهرستان فنوج، خاش، نیمروز، دلگان و زابل و ۱۵ روستا در این شهرستان‌ها بر اثر بارندگی از ۲۶ دیماه دچار سیل و آبگرفتگی شدند.

وی با بیان اینکه ۶۳ خانوار آسیب‌دیده به تعداد ۲۰۵ نفر توسط ۲۹ تیم عملیاتی امدادرسانی شدند، افزود:  ۱۴ خانوار آسیب‌دیده به تعداد ۵۰ نفر در۱۴ چادر امدادی اسکان اضطراری داده شدند.

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان ۳۲ تخته پتو، ۱۷ تخته موکت به همراه ۱۸۵ کیلوگرم نایلون بین آسیب‌دیدگان سیل توزیع شد.

میربهاء‌الدین گفت: ۴۲ بسته غذایی ۷۲ ساعته، ۹۵ کیلوگرم برنج، ۳۵۰ قوطی کنسروجات، ۱۰۰ بطری آب معدنی ۱۴ کیلوگرم قند، شکر، چای و هفت شعله والور از دیگر اقلام توزیعی بود.

وی در پایان افزود: امدادرسانی‌ها در سیستان و بلوچستان همچنان ادامه دارد اظهار کرد: ۱۵ نفر گرفتار در سیلاب توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر در شهرستان دلگان رهاسازی و به منطقه امن منتقل شدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام
captcha