بانوان در تحقق تمدن نوین اسلامی نقش مهمی دارند
کد خبر: 4030068
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۹

بانوان در تحقق تمدن نوین اسلامی نقش مهمی دارند

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد با اشاره به نقش بانوان در تحقق تمدن نوین اسلامی گفت: این اقدام همت مضاعفی را می‌طلبد و با مشارکت بانوان تسریع می‌شود.

مجتبی صداقت، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزدبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام مجتبی صداقت، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد، امروز، 30 دی ماه در آیین اختتامیه سومین همایش ملی «بانوی هزاره اسلام» بزرگداشت حضرت خدیجه(س) اظهار کرد: اهمیت برگزاری چنین مراسم‌هایی و بزرگداشت شخصیت‌های ارزشمند در طول تاریخ اسلام که الگویی مناسب برای اقشار مختلف مردم بویژه بانوان باشند، ارزشمند و اقدامی است که جریان‌سازی فرهنگی دارد.

وی ادامه داد: اکنون دشمن با تهاجم فرهنگی قصد دارد نقشه شوم خود را پیاده کند و در رأس آن بانوان این سرزمین را نشانه گرفته است، آنان به دنبال این هستند که بانوان را به سمت ابتذالی که غرب ترسیم کرده، و آینده‌ای که غرب تصور کرده، بکشانند.

صداقت افزود: برنامه‌هایی که با روش‌های مختلف و بهره‌مندی از وسایل امروزی به معرفی و تبیین شخصیت‌های بزرگی همچون حضرت خدیجه(س) در بین اقشار مختلف بویژه بانوان این سرزمین بپردازد، احساس می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد گفت: اکنون برای تحقق تمدن نوین اسلامی مدنظر علما و بزرگان که در طول 1400 سال زحمت کشیده‌اند و اسلام ناب را به دست ما رسانده‌اند، باید تلاش کرد و این حرکت به همت مضاعف نیاز دارد و دور نیست.

وی با اشاره به برگزاری همایش بانوی هزاره اسلام به همت مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام حسین(ع) یزد گفت: اینکه برنامه‌ای به همت بانوان و در تبیین شخصیت بانوی بزرگوار اسلام انجام می‌شود، ارزشمند است و امیدواریم تداوم داشته باشد.

یادآور می‌شود سومین همایش ملی بانوی هزاره اسلام بزرگداشت حضرت خدیجه(س) به همت مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام حسین(ع) یزد امروز با تجلیل از برترین‌ها به کار خود پایان داد.

انتهای پیام
captcha