استفاده از ظرفیت‌های مساجد در اجرای برنامه‌های مردمی دهه فجر تویسرکان
کد خبر: 4030077
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۳

استفاده از ظرفیت‌های مساجد در اجرای برنامه‌های مردمی دهه فجر تویسرکان

سرپرست فرمانداری تویسرکان گفت: با حفظ و حراست از مساجد به عنوان یک سنگر می‌توانیم به توفیق‌هایی در زمینه ترویج ارزش‌های دینی و آرمان‌های انقلابی برسیم.

جلسه کمیته فرعی دهه فجر تویسرکانبه گزارش ایکنا از همدان، حسین افشاری سرپرست فرمانداری تویسرکان امروز ۳۰ دی‌ماه، در جلسه کمیته فرعی دهه مبارک فجر با بیان اینکه انقلاب اسلامی با جوشش مردمی از درون مساجد آغاز شد و به بالندگی رسیده است، گفت: ما با حفظ و حراست از این سنگر می‌توانیم به توفیق‌هایی در زمینه ترویج ارزش‌های دینی و آرمان‌های انقلابی برسیم. 

وی با بیان اینکه کمیته «مساجد» را در واقع می‌توان از مهم‌ترین کمیته‌های ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی دانست، بیان کرد: مردمی‌ترین نهاد اجتماعی مسجد است که اگر در زمینه برنامه‌ها، هماهنگی و برنامه ریزی مناسبی انجام شود شاهد حضور گسترده مردم در برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر خواهیم بود. 

وی بر استفاده از ظرفیت‌ها، همفکری و همراهی همه متولیان امر مسجد در برگزاری برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر تاکید کرد و افزود: با توجه به تقارن ایام‌الله دهه فجر با ماه رجب و مباحث معنوی این ماه، در این ایام حضور مردم در مساجد را شاهد هستیم که از این فرصت حضور باید برای اجرای برنامه‌های مردمی استفاده کرد. 

در پایان رییس اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان و رابط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان به معرفی برنامه‌های پیشنهادی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در ایام الله دهه فجر پرداختند.

انتهای پیام
captcha