نمایشگاه «بانوی ایران زمین» در یزد برپا شد
کد خبر: 4030241
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹

نمایشگاه «بانوی ایران زمین» در یزد برپا شد

به مناسبت ولادت باسعادت حضرت زهرا(س) و هفته بزرگداشت مقام زن نمایشگاه «بانوی ایران زمین» به همت نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی یزد برپا شد.

احمد عظیمی‌فر، مدیر اداره فرهنگی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزدبه گزارش ایکنا از یزد، به مناسبت ولادت باسعادت حضرت زهرا(س) و هفته بزرگداشت مقام زن نمایشگاه «بانوی ایران زمین» در محل تالار باقرالعلوم یزد برپا شد.

احمد عظیمی‌فر، مدیر اداره فرهنگی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد در حاشیه این برنامه به ایکنا گفت: برنامه‌های متعددی به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) و هفته بزرگداشت مقام و منزلت زن در سطح شهر و با همکاری نهادها و ارگان‌های مختلف در نظر گرفته شده که در حال برگزاری است.

وی با اشاره به ویژه برنامه «بانوی ایران زمین» اظهار کرد: این برنامه در قالب نمایشگاه مد و لباس از 30 دی ماه برپا شده و تا سوم بهمن ماه ادامه دارد.

عظیمی‌فر با اشاره به ارائه ملزومات عفاف و حجاب با حضور تولیدکنندگان مطرح استانی از برگزاری جشن باشکوهی با سخنرانی محمدحسین فلاح از روانشناسان برتر کشوری و اجرای محمد صادق آتشی خواننده مطرح استان و حضور عروسک‌های نمایشی ننه قمر و اسکندر و گلدونه و همچنین اهدای جوایز به بازدیدکنندگان در حاشیه این نمایشگاه خبر داد.

وی ادامه داد: نمایشگاه تا روز یکشنبه، سوم بهمن ماه از ساعت 8 الی 20 در محل تالار باقر العلوم واقع در صفاییه، میدان امام حسن مجتبی(ع)، خیابان تیمسار فلاحی، جنب پارک آزادگان، انتهای کوچه بوعلی برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

مدیر اداره فرهنگی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد از برگزاری جشن اختتامیه این نمایشگاه همزمان با روز ولادت از ساعت 19 الی 20:30 با اجرای برنامه‌های متنوع خبر داد.

عظیمی‌فر؛ برگزاری جشن ولادت با همکاری هیئت چهارده معصوم امامشهر را از دیگر برنامه‌ها دانست و افزود: در قالب این جشن که با استقبال اقشار مختلف همراه بود، مولودی‌خوانی، مسابقه ویژه کودکان و نوجوانان و اهدای جوایز، اجرای برنامه زورخانه‌ای و ... انجام شد.

مدیر اداره فرهنگی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد بااشاره به برگزاری همایش «بانوی هزاره اسلام» بیان کرد: این همایش برای سومین سال متوالی و ویژه بزرگداشت حضرت خدیجه(س) و به همت مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام حسین(ع) یزد و مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد برگزار و در مراسمی با حضور مسئولان استان برترین‌ها تجلیل شدند.

انتهای پیام
captcha