وبینار «بانوان و تغییرات اجتماعی براساس آموزه‌های دینی» در بمبئی
کد خبر: 4030363
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵
به مناسبت روز زن برگزار می‌شود؛

وبینار «بانوان و تغییرات اجتماعی براساس آموزه‌های دینی» در بمبئی

وبینار «بانوان و تغییرات اجتماعی براساس آموزه‌های دینی»، 5 بهمن‌ماه به همت خانه فرهنگ ایران در بمبئی، برگزار می‌شود.

وبینار «بانوان و تغییرات اجتماعی براساس آموزه‌های دینی» در بمبئیبه گزارش ایکنا به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، این وبینار به مناسب فرارسیدن ولادت یگانه دخت پیامبراسلام(ص) و روز زن برگزار می‌شود و محسن آشوری، وابسته فرهنگی و مسئول خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در بمبئی و نیلم وکیل، سخنران مسائل اجتماعی بانوان و مفسر قرآن کریم از شهر بمبئی در آن سخنرانی می‌کنند.

همچنین خانم سیده مخلیص فاطمه عابدی، رئیس دینیات بانوان انجمن جعفریه و مدرس زبان اردو از شهر بنگلور هند، زهرا رضوی، مؤسس و رئیس مجتمع آموزشی خدیجه الکبری از شهر بمبئی، خانم سیده ذاکره رضوی، رئیس مکتب امام عصر(عج) و دانشگاه آزاد بین‌المللی از شهر اورنگ آباد هند، خانم سیده ندرت فاطمه، اندیشمند اسلامی از شهر بنگلور و جمعی از اندیشمندان هند از دیگر سخنرانان این برنامه خواهند بود.

بنابر این گزارش، کانال تلویزیونی وین و کانال تلویزیونی «علی تی وی»، شبکه‌های اینترنتی زین العبا و اس ان ان و عصمت تی وی به صورت زنده این وبینار را پخش خواهند کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این وبینار به آدرس اینترنتی https://us02web.zoom.us/j/88913849352?pwd=d25oZ1dNK2dTanpkTVo2VnhPdzB0dz09 و یا کد Meeting ID: 889 1384 9352 و رمز ورود Passcode: 786110  در فضای مجازی زوم مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha