سمینار «تحکیم خانواده و حقوق زنان» در تانزانیا برگزار شد
کد خبر: 4030784
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹
با حضور بانوان مذاهب و ادیان؛

سمینار «تحکیم خانواده و حقوق زنان» در تانزانیا برگزار شد

جشنواره و سمینار «تحکیم خانواده و حقوق زنان» به مناسبت سالروز میلاد حضرت فاطمه(س) به همت رایزنی فرهنگی ایران در تانزانیا در این کشور برگزار شد.

سمینار «تحکیم خانواده و حقوق زنان» در تانزانیا برگزار شدبه گزارش ایکنا به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در این مراسم مرتضی پیرانی، رایزن فرهنگی کشورمان در تانزانیا، خانم رزیکی شهری، نماینده سابق مجلس در تانزانیا، خانم شمیم خان، مسئول بخش زنان شورای مسلمانان تانزانیا(باکواتا) و نماینده سابق مجلس، خانم پوشپا شاه، از اعضای معبد هندوی ماهیلا مندال، خانم الوندی، همسر سرپرست سفارت جمهوری اسلامی ایران در تانزانیا، خانم کنیز فاطمه درامسی، رئیس بخش زنان جماعت شیعیان خوجه و خانم سیده کنیز عباس نقوی از شیعیان خوجه سخنرانی كردند.

همچنین در این مراسم، فیلم سخنرانی خانم شیدا نیکوروین، از تهران در خصوص مقام والای مادر و زن و کلیپی از پیشرفت‌های زنان در ایران پخش شد.

در ادامه این مراسم، گروه‌های سرود انجمن حضرت زهرا(س) به زبان سواحیلی و فارسی، گروه شیعیان خوجه به زبان اردو قصیده‌سرایی و گروه سرود مدرسه امام خمینی(ره) به زبان فارسی اقدام به اجرای برنامه كردند.

این مراسم به صورت زنده از کانال یوتیوب رایزنی فرهنگی پخش و با استقبال خوبی مواجه شد.

انتهای پیام
captcha