کلاس حفظ جزء ۳۰ قرآن ویژه دانشجویان برگزار می‌شود
کد خبر: 4030590
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹

کلاس حفظ جزء ۳۰ قرآن ویژه دانشجویان برگزار می‌شود

کلاس حفظ جزء ۳۰ قرآن به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) ویژه دختران دانشجو از سوی کانون قرآن دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید باهنر شیراز برگزار می‌شود.

کلاس حفظ جزء ۳۰ به گزارش ایکنا، کلاس حفظ جزء ۳۰ قرآن به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) به صورت رایگان ویژه بانوان و دختران دانشجو از سوی کانون قرآن و عترت دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید باهنر شیراز برگزار می‌شود.

این کلاس در دو سطح حفظ ویژه (یک‌ماهه) و حفظ عادی (دوماهه) برگزار و جوایز فرهنگی نیز به شرکت‌کنندگان اهدا می‌شود، علاقه‌مندان به منظور ثبت‌نام می‌توانند به شماره 09395758476 پیام دهند.

همچنین مسابقه «بهترین جمله برای تو» نیز به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) در پیج اینستاگرام کانون مهدویت دانشگاه فرهنگیان شهید مطهری خوی به نشانی mahdaviiat_cfu_khoy برگزار می‌شود.

مسابقه مشاعره دانشجویان با محوریت مادر با عنوان «قافیه‌های مادرانه» با محوریت مادر و خوانش شعرهای دانشجویان در روز دوشنبه، چهارم بهمن‌ماه از ساعت 20 تا 22 از سوی پردیس شهید باهنر شیراز برپا می‌شود.

به نفر اول و دوم مشاعره نیز با داوری اساتید جوایزی اهدا می‌شود. علاقه‌مندان به منظور ثبت‌نام با شماره 09924782307 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha