رقابت 9 دانشجوی همدانی در جشنواره قرآن دانشگاه‌های پیام نور
کد خبر: 4030622
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵

رقابت 9 دانشجوی همدانی در جشنواره قرآن دانشگاه‌های پیام نور

معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور استان همدان از راهیابی 9 دانشجوی همدانی در بخش آوایی به مرحله کشوری جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های پیام نور خبر داد و گفت: این دور از مسابقات چهارم و پنجم بهمن‌ماه به میزبانی استان اصفهان برگزار می‌شود.

سعید ظروفی معاون امور فرهنگی دانشگاه پیام نور استان همدانسعید ظروفی، معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: مرحله کشوری بیست‌وپنجمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور به میزبانی استان اصفهان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام این دور از جشنواره ۲۰ خردادماه سال‌ جاری آغاز شد، یادآور شد: پانزدهم آذرماه مرحله استانی بخش آوایی و ۲۱ آذرماه نیز آزمون بخش معارفی در دانشگاه‌های سراسر استان برگزار شد.

ظروفی بیان کرد: مرحله کشوری بخش آوایی جشنواره چهارم و پنجم بهمن‌ماه برگزار می‌شود، این دور از مسابقات به‌صورت آنلاین به‌میزبانی استان اصفهان برگزار خواهد شد که ۹ نفر از استان همدان در این مسابقات به رقابت با سایر برگزیدگان استان‌ها می‌پردازند.

وی با بیان اینکه برگزیدگان این دوره به‌عنوان نفرات برتر مسابقه در سطح کشور معرفی می‌شوند، گفت: خانم‌ها زینب شایگانی و نرگس شاهسوند برگزیدگان رشته قرائت ترتیل، نسترن امیدی و الهه خانی در رشته حفظ ۲۰ جزء، معصومه اعتماد شفیع در رشته حفظ ۱۰ جزء، معصومه صفایی، محدثه بیات و محیا روستایی در رشته حفظ 5 جزء در بخش بانوان فردا با سایر برگزیدگان به رقابت خواهند پرداخت.

ظروفی یادآور شد: در بخش آقایان نیز علی چراغی برگزیده رشته حفظ 20 جزء و علی قاسمی مهربان در رشته حفظ ۱۰ جزء از جمله نفرات راه پیدا کرده به مرحله کشوری از استان همدان هستند.

انتهای پیام
captcha