انصار الله: در برابر تجاوزات ائتلاف سعودی سکوت نخواهیم کرد
کد خبر: 4031105
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۱

انصار الله: در برابر تجاوزات ائتلاف سعودی سکوت نخواهیم کرد

عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن تأکید کرد که این جنبش در برابر تجاوزات ائتلاف سعودی به خاک یمن سکوت نخواهد کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از المیادین، علی القحوم، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن  اعلام کرد: عملیات «طوفان یمن ۲» در واکنش به کشتارهای ائتلاف متجاوز سعودی انجام شد.

وی تصریح کرد که انصارالله در برابر این تجاوزات سکوت نمی‌کند. وی همچنین اعلام کرد که عملیات امروز نیروهای یمنی به امارات در پاسخ به تجاوزهای ائتلاف به سرکردگی عربستان انجام شد.

القحوم در ادامه افزود: پاسخ یمن حاضر است و ما دست روی دست نخواهیم گذاشت.

این درحالی است که یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن طی ساعات گذشته در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی از اجرای عملیات «طوفان یمن ۲» در عمق خاک سعودی و امارات خبر داده بود.

طی این عملیات ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در پاسخ به تجاوزات اخیر سعودی و امارات علیه یمنی‌ها، به وسیله موشک و پهپاد، مواضع حیاتی آنها را هدف قرار دادند. شایان ذکر است که یمنی‌ها هفته گذشته نیز عملیات «طوفان یمن ۱» را اجرایی کردند.

پیشتر سخنگوی نیروهای مسلح یمن بیانیه‌ای را در خصوص عملیات طوفان یمن ۱ صادر کرده بود. سرتیپ یحیی سریع تاکید کرد که در واکنش به تشدید تجاوز سعودی - آمریکایی -اماراتی به یمن روز دوشنبه عملیات نظامی موفق و منحصربفردی به اجرا درآمد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن افزود که در عملیات «طوفان یمن ۱» فرودگاه‌های دبی و ابوظبی و پالایشگاه نفت المصفح ابوظبی و شماری دیگر از مواضع و تأسیسات مهم و حیاتی امارات هدف قرار گرفت.

مقامات یمن با اعلام جزئیات عملیات نظامی شب گذشته نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور در عمق خاک امارات و عربستان سعودی تأکید کردند که از این پس امارات میدان نبرد جبهه مقاومت با محور آمریکایی می‌شود.

انتهای پیام
captcha