تمدید مهلت شرکت در رویداد سکوی تحول آموزش‌ و پرورش
کد خبر: 4031139
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۳

تمدید مهلت شرکت در رویداد سکوی تحول آموزش‌ و پرورش

دبیر محتوایی رویداد ستاپ اعلام کرد: مهلت شرکت در رویداد سکوی تحول آموزش‌ و پرورش (ستاپ) تا ۳۰ بهمن‌ماه تمدید شد.

رویداد سکوی تحول آموزش‌وپرورش

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط‌عمومی سازمان‌ مدارس‌ صدرا، سیدحسام نوربخش، دبیر محتوایی رویداد ستاپ گفت: با توجه به استقبال و درخواست مخاطبان و به‌منظور فراهم آوردن فرصت لازم برای آن دسته از افرادی که علاقه‌مند به ثبت‌نام و شرکت در این رویداد هستند، اما تاکنون موفق به تدوین و آماده‌سازی طرح‌ها و آثار خود نشده‌اند، مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار تا ۳۰ بهمن‌ماه تمدید‌ شد.

نوربخش تصریح کرد: رویداد سکوی تحول آموزش‌وپرورش(ستاپ) به‌منظور تحقق اهداف خود ازجمله بهره‌گیری از نبوغ و خلاقیت اساتید، معلمین و هسته‌های نوآور، حل نوآورانه و فناورانه خلأهای موجود در آموزش‌وپرورش، توسعه عدالت آموزشی و... اقدام به شناسایی، منتورینگ(راهبری) و سرمایه‌گذاری به‌منظور توسعه ایده‌ها و محصولات آموزشی ـ تربیتی کرده است که به طرح‌های برتر تا سقف پنج میلیارد تومان سرمایه‌گذاری تا سقف دو میلیارد تومان تسهیلات، بازارسازی در مدارس داخلی و بین‌المللی و جوایز نقدی و غیر نقدی دیگر اعطا می‌شود.

دبیر محتوایی رویداد ستاپ در ادامه به ویژگی و شرایط پذیرش طرح‌های ارسالی برای شرکت در این رویداد اشاره کرد و گفت: ۱۴ چالش کلیدی نظام آموزشی ـ تربیتی احصاء شده که در قالب پنج محور راهبردی قرار می‌گیرند. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به وبگاه edusetup.ir اطلاعات تکمیلی را دریافت و پس از تکمیل فرم‌های ثبت‌نام و ارسال مستندات، حداکثر تا ۳۰ بهمن‌ماه در این رویداد شرکت کنند.

نوربخش در پایان با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) بر حمایت از فناوران، پژوهشگران، مخترعان و نوآوران و همچنین مطالبات جدی ایشان در خصوص کمک سایر دستگاه‌ها و ارگان‌ها به آموزش‌وپرورش، از جمله مهم‌ترین اهداف و دغدغه‌ها از هم‌افزایی این رویداد را اجرایی سازی منویات رهبر معظم انقلاب در این حوزه دانست.

انتهای پیام
captcha