خانواده‌ شهیدان منطقه 13 تجلیل شدند
کد خبر: 4031189
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۸
با حضور مشاور شهردار تهران؛

خانواده‌ شهیدان منطقه 13 تجلیل شدند

با حضور مشاور شهردار تهران در امور ایثارگران، شهردار منطقه ۱۳ و جمعی از مدیران منطقه، از خانواده شهیدان این منطقه (پلاسکو، ترور، دفاع مقدس و مدافع حرم) تجلیل شد.

تجلیل خانواده شهدابه گزارش ایکنا، پیرو تأکیدات شهردار تهران مبنی بر گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و جانبازان گرانقدر، شاکری، مشاور شهردار تهران در امور ایثارگران به همراه شهردار منطقه ۱۳ با خانواده شهید آتش‌نشان حسین سلطانی، ‌شهیدان میری و شهید مدافع حرم عزت‌الله شفائی دیدار و گفت‌وگو کردند.

این دیدارها با حضور در منزل خانواده شهید جانباز (ترور) که پس از تحمل درد و رنج ناشی از مجروحیت در سال ۷۸ در تهران به فرزند شهیدش پیوست، آغاز شد. فرزند این خانواده حمیدرضا میری نیز از شهدای دفاع مقدس در منطقه جنگی دارخوئین است که در سال ۶۱ به شهادت رسید.

همچنین در ادامه، مسئولان به بهانه گرامیداشت سالگرد حادثه پلاسکو در منزل شهید آتش‌نشان حسین سلطانی حضور یافتند و به مقام والای این شهید ادای احترام کردند.

پایان‌بخش این دیدارها نیز تجلیل از صبر و مقاومت خانواده شهید مدافع حرم عزت‌الله شفائی بود که از آن‌ها به عنوان طلایه‌داران صبر و ایستادگی نام برده شد.

مجید شاکری، مشاور شهردار تهران در امور ایثارگران در این برنامه با تأکید بر لزوم دیدارمستمر با خانواده شهدا و ایثارگران و زنده نگه‌داشتن یاد شهیدان که به تعبیر مقام معظم رهبری، کمتر از شهادت نیست، گفت: خانواده شهدا برکات و نعمت‌های خداوند هستند و پیگیری و تسهیل در امور و رفع مشکلات خانواده بزرگ شهدا وظیفه ما است.

شهردار منطقه۱۳ نیز در این برنامه تجلیل طی سخنانی تصریح کرد: دیدار با خانواده شهدا و تکریم از این خانواده‌ها یکی از برنامه‌های اولویت‌دار مدیریت شهری است که به طور هفتگی و مستمر و همچنین، در قالب طرح تحول نگهداشت شهر برگزار می‌شود.

محمدهادی علی‌احمدی ادامه داد: با دیدارهای مستمری که از خانواده‌های گرامی شهدا و ایثارگران داریم، انرژی می‌گیریم و آرزو داریم که در حرکت انقلابی مدیریت شهری که در شهرداری تهران آغاز شده است، دعای خیر خانواده شهیدان گرانقدر، بدرقه راهمان باشد.

انتهای پیام
captcha