اجرای طرح دخترانه آلاء از سوی مؤسسه شمس‌الضحی
کد خبر: 4031470
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱

اجرای طرح دخترانه آلاء از سوی مؤسسه شمس‌الضحی

مدیرعامل مؤسسه قرآنی شمس‌الضحی از اجرای طرح دخترانه آلاء از سوی این مؤسسه ویژه متوسطه اول و دوم خبر داد.

طرح دخترانه آلاءمرتضی رضایی، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت شمس‌الضحی در گفت‌وگو با ایکنا، از اجرای طرح دخترانه آلاء از سوی این مؤسسه خبر داد و بیان کرد: این طرح ویژه متوسطه اول و دوم اجرا می‌شود.

وی با اشاره به بخش‌های مختلف این طرح، گفت: راه‌اندازی مجموعه‌های مختلف گرافیک، سرود، انیمیشن، تئاتر، طراحی، نویسندگی، کلاس‌های مختلف علمی در زمینه غرب‌شناسی، انسان‌شناسی، احکام، تفسیر و قرآن از بخش‌های مختلف این طرح است.

رضایی اظهار کرد: همچنین کلاس‌های تقویتی و کمک‌درسی با سالن مطالعه اختصاصی، مشاوره و استعدادسنجی، آموزش مهارت‌های مختلف اجتماعی با رویکرد تفکر انتقادی، حل مسئله، قدرت بیان، اردوهای تفریحی و زیارتی، برنامه‌های ورزشی، مراسم دینی، اعتکاف، مراسم جشن، عزاداری و هیئت هفتگی از مزایای دیگری است که در اختیار شرکت‌کنندگان در این طرح قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه استعدادیابی اولیه رایگان است ولی در ادامه کلاس‌ها هزینه خواهند داشت، گفت: هفته‌ای یک جلسه در روزهای یکشنبه جلسات ثابت آموزشی داریم که شروع آن از هفته آینده خواهد بود. مراسم هفتگی نیز هر هفته یک روز با هدف ارتقای اعتقادی دانش‌آموزان احتمالاً در روزهای چهارشنبه برگزار می‌‌شود.

یادآوری می‌شود، آخرین مهلت ثبت‌نام هشتم بهمن‌ماه اعلام شده و علاقه‌مندان بدین منظور می‌توانند با شماره‌های 09376537851 و 09179610962 تماس بگیرند.

این مؤسسه مجوز خود را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرده و به نشانی بوشهر، خیابان انقلاب، طبقه فوقاتی ساختمان گل سرخ واقع شده است.

انتهای پیام
captcha