اولین جلسه ستاد برگزاری مرحله نهایی مسابقات بین‌المللی قرآن برگزار می‌شود
کد خبر: 4032166
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۲

اولین جلسه ستاد برگزاری مرحله نهایی مسابقات بین‌المللی قرآن برگزار می‌شود

اولین جلسه ستاد برگزاری مرحله نهایی سی‌وهشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم ‌روز یکشنبه ۱۰ بهمن، با حضور مسئولان کمیته‌های این دوره از مسابقات در سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، اولین جلسه ستاد برگزاری مرحله نهایی سی‌وهشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم روز یکشنبه ۱۰ بهمن، با حضور مسئولان کمیته‌های این دوره از مسابقات در سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود.

حمید مجیدی‌مهر، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در این باره گفت: اولین جلسه ستاد برگزاری مرحله نهایی سی‌وهشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم باتوجه به تغییر و تحولاتی که در مجموعه سازمان اوقاف و امور خیریه انجام شد کمی با تأخیر این موضوع انجام شد اما باتوجه به اینکه بخش عمده‌ای از ستاد برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن تیمی است که چهل‌وچهارمین مسابقات سراسری قرآن کریم را با موفقیت برگزار کردند در نتیجه ما به نوعی با توان  و تخصص مشکل خاصی نخواهیم داشت و نگران آن نیستیم.

وی افزود: در مرحله مقدماتی 190 شرکت‌کننده از 69 کشور داشتیم که در بخش‌های مختلفی مسابقات آنها انجام شد و چکیده آن مرحله انتخاب 62 نفر به مرحله فینال است که از 29 کشور دنیا هستند که از 5 قاره دنیا به این مرحله راه پیدا کرده‌اند.

مجیدی مهر تصریح کرد: با توجه به استعلاماتی که از ستاد ملی کرونا انجام شد به این جمع‌بندی رسیدیم که، مسابقات به صورت غیرحضوری برگزار شود و آرزو می‌کنیم که این دوره آخرین دوره غیر حضوری باشد. بر اساس مجوز وزارت بهداشت ما نهایتا می‌توانیم از 25 درصد ظرفیت سالن برای حضور افراد استفاده کنیم که آن هم باید با رعایت پروتکل‌ها باشد.

مدیر امور قرانی اوقاف گفت:‌ ستاد برگزاری فردا برگزار خواهد شد و افراد احکامشان را دریافت می‌کنند و کار با قوت، قدرت و با شدت آغاز خواهد شد. در این یک ماه هر کمیته بر اساس چیزی که به او ابلاغ خواهد شد عمل خواهد کرد.

لازم به توضیح است این دوره از مسابقات همزمان با مبعث نبی مکرم اسلام(ص) در اسفندماه سال جاری بصورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۲
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۱۸:۵۰
0
1
نتایج مرحله مقدماتی چی شد؟
captcha