جزئیات مسابقات بین‌المللی قرآن ایران تشریح می‌شود + فیلم
کد خبر: 4198795
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹

جزئیات مسابقات بین‌المللی قرآن ایران تشریح می‌شود + فیلم

جزئیات چهلمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران سه‌شنبه طی نشستی خبری با حضور اصحاب رسانه تشریح می‌شود.

جزئیات مسابقات بین‌المللی قرآن ایران تشریح می‌شود + فیلم

به گزارش ایکنا، نشست خبری تشریح جزئیات چهلمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن ایران سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه با حضور حمید مجیدی‌مهر، رئیس ستاد برگزاری این مسابقات برگزار می‎شود.

چهلمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران 26 بهمن‌ماه در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی طی مراسمی آغاز می‌شود و تا دوم اسفندماه ادامه خواهد داشت.

نمایندگان کشورمان در چهلمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران هادی اسفیدانی، امیدرضا رحیمی و محمد پورسینا به ترتیب در رشته‌های قرائت تحقیق، حفظ کل و قرائت ترتیل هستند. 

در بخش بانوان نیز رویا فضائلی از خراسان رضوی و عادله شیخی از استان مرکزی به ترتیب در رشته‌های حفظ کل قرآن و قرائت ترتیل به نمایندگی از کشورمان در این رویداد حضور دارند.

همچنین با نزدیک شدن به برگزاری این رویداد بین‌المللی تیزر این مسابقات منتشر شد. شعار این دوره «یک کتاب، یک امت، کتاب مقاومت» است. در این تیزر مثلث یا فلش قرمز که به نماد ایستادگی و تفسیری از مبارزه‌طلبی مقاومت فلسطین و مردم مظلوم و مقاوم غزه تبدیل شده نیز به نمایش گذاشته شده است. علامتی که در فیلم‌های منتشر شده از مقاومت فلسطین، زمانی که یک صهیونیست یا ابزار و ادوات آن را مورد هدف قرار می‌دهند در بالای سر محل شلیک مشخص می‌شود.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha