چهره فقید میدان علم و جهاد مقاومت در لبنان تشییع شد
کد خبر: 4032349
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱

چهره فقید میدان علم و جهاد مقاومت در لبنان تشییع شد

حزب الله لبنان و جمع زیادی از شهروندان منطقه بقاع شمالی این کشور پیکر حسین خیرالدین، از شخصیت‌های برجسته میدان علم و جهاد مقاومت در لبنان را تشییع کردند.

به گزارش ایکنا به نقل از العهد، مراسم تشییع حسین خیرالدین، از اساتید مدارس المهدی(عج)(وابسته به حزب الله) لبنان و مسئول حزب الله در شهر اللبوة در منطقه البقاع شمالی با حضور اعضا و مسئولین مقاومت لبنان و شهروندان روز گذشته، 9 بهمن برگزار شد.

گروه موسیقی پیشاهنگان امام مهدی(عج) نیز در مراسم تشییع پیکر این نیروی مقاومت لبنان، مارش عزا نواخت و سپس بر پیکر او نماز خوانده  و درر وضة الشهداء به خاک سپرده شد.

در مراسم تشییع این شخصیت فقید حزب الله، پرچم‌ها و پلاکاردها، تصاویر رهبران و شهیدان  مقاومت حمل شد.
در این مراسم، حسین النمر، مسئول حزب الله در منطقه البقاع، سید فیصل شکر، معاون او و حسین الحاج حسن، رئیس فراکسیون نمایندگان بعلبک الهرمل در پارلمان لبنان و علی المقداد، عضو دیگر پارلمان لبنان و جمعی از علما به همراه جمع کثیری از اهالی بقاع شمالی لبنان و اساتید و دانش آموزان مدارس المهدی حضور داشتند.
 جمعی از رزمندگان مقاومت هم طی مراسمی خاص با این فقید میدان علم و جهاد مقاومت تجدید پیمان کردند و سپس حسین الحاج حسن از نمایندگان حزب الله در پارلمان طی نطقی ویژگی‌های این نیروی مقاومت را طی سال‌های گذشته برشمرد.

انتهای پیام
captcha