فراکسیون حزب‌الله: امام خمینی(ره) رؤیای تشکیل حکومت مستضعفان را برآورده کرد
کد خبر: 4033606
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۷

فراکسیون حزب‌الله: امام خمینی(ره) رؤیای تشکیل حکومت مستضعفان را برآورده کرد

فراکسیون حزب‌الله با صدور بیانیه‌ای ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: امام خمینی (ره) رؤیای تشکیل حکومت مستضعفان را برآورده کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از العهد، ایهاب حماده، عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت امروز ، 14 بهمن‌ماه در پارلمان لبنان با قرائت بیانیه‌ این فراکسیون ضمن پرداختن به بخشی از مسائل سیاسی و داخلی روز در لبنان سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت.

وی تأکید کرد: امام خمینی (ره) آرزوی مستضعفان را در پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز حکومت مستضعفان برآورده کرد.

وی افزود: به روح امام خمینی (ره) درود می‌فرستیم و صمیمانه‌ترین تبریکات خود را به  آیت الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، ملت عزیز ایران و مسئولان این کشور اعلام می‌کنیم.

حماده ضمن تأکید بر پایبندی فراکسیون متبوع خود به وفاق ملی گفت: هر گونه دور زدن سند توافق ملی یا خروج از آن، منافع ملی لبنان را تهدید می‌کند.

نماینده حزب‌الله تأکید کرد: گروه‌هایی که عقیده ما را متحجر می‌خوانند، دشمن از رفتار آنها بهره‌برداری کرده و از آن برای تجاوز به لبنان و لبنانی‌ها سوء استفاده می‌کند.

فراکسیون حزب‌الله به اظهارات اخیر شارل جبور، مسئول رسانه‌ای حزب القوات اللبنانیة اشاره دارد که دکترین حزب‌الله را پوچ و مرتبط با عصر حجر خوانده بود.

 انجمن علمای مسلمان لبنان و شورای عالی اسلامی شیعیان ضمن محکوم کردن اظهارات جبور از شکایت علیه وی به دادگاه خبر دادند.

انتهای پیام
captcha