ثبت 4000 گروه جهادی فارس در سامانه اطلس
کد خبر: 4033627
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۶

ثبت 4000 گروه جهادی فارس در سامانه اطلس

مسئول سازمان بسیج سازندگی فارس از ثبت 4 هزار گروه جهادی این استان در سامانه اطلس خبر داد و گفت: حدود 215 نفر در قالب اعضا شورای جهادی در نواحی مقاومت بسیج در سطح استان فارس مشخص شده‌اند.

اسماعیل قزلسفلی، مسئول سازمان بسیج سازندگی استان فارس به گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی بسیج سازندگی فارس، اسماعیل قزلسفلی، مسئول سازمان بسیج سازندگی استان فارس امروز، 14 بهمن در مراسم سومین دوره انتخابات مجمع جهادگران این استان گفت: این انتخابات با حضور ۱۷ نامزد از نواحی و شهرستان‌های مختلف فارس و با مشارکت نمایندگان گروه‌های جهادی برگزار شد.

وی تصریح کرد: طی دوره 3 ماهه در سطح 43 نواحی فارس انتخابات شوراهای جهادگران شهرستانی با شور، نشاط، بالندگی و استقبال مناسب برگزار شده است و امروز نیز شاهد برگزاری مرحله استانی این انتخابات بودیم و هیئت رئیسه سومین دوره مجمع جهادگران استان فارس مشخص و معرفی خواهد شد.

قزلسفلی با ابراز امیدواری از اینکه برگزاری این انتخابات موجب انسجام و پیشرفت فعالیت‌های جهادی شود، گفت: مجمع جهادگران از دل گروه‌های جهادی برخاسته و یک شبکه عظیمی در سراسر کشور است که خوشبختانه در استان فارس نیز 4 هزار گروه جهادی در سامانه اطلس ثبت شده‌اند و حدود 215 نفر در قالب اعضا شورای جهادی در نواحی مشخص شده‌اند که امیدواریم این عزیزان بتوانند در سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی حرکت‌های جهادی کمک شایانی کنند و محور وحدت، انسجام و همدلی گروه‌های جهادی شوند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی فارس بیان کرد: جریان جهادی، پرچمدار حلقه‌های میانی مورد نظر انقلاب در نقش‌آفرینی و پیاده‌سازی بیانیه گام دوم انقلاب است بنابراین انتظار داریم مجمع جهادگران استان فارس، مشکلات موجود و پیش روی حرکت‌های جهادی را احصا کنند و راهکارهای لازم را در قالب سند سالیانه حرکت‌های جهادی استان تدوین و ارائه کنند. همچنین ضمن انجام نیازسنجی آموزشی جهادگران برای توانمندسازی تخصصی گروه‌های جهادی برنامه‌ریزی کنند. علاوه بر این مجمع جهادگران باید صدای رسای گروه‌های جهادی برای پیگیری مطالبات به حق ولی نعمتان انقلاب اسلامی باشند.

انتهای پیام
captcha