حزب الله: اجازه سازش با اسرائیل و ورود صهیونیست‌ها به لبنان را نمی‌دهیم
کد خبر: 4033899
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶

حزب الله: اجازه سازش با اسرائیل و ورود صهیونیست‌ها به لبنان را نمی‌دهیم

معاون دبیر کل حزب الله تأکید کرد که مقاومت لبنان اجازه عادی سازی روابط این کشور با دشمن صهیونیستی و ورود آن به داخل خاک لبنان را نمی‌دهد.

به گزارش ایکنا به نقل از المنار، حزب الله لبنان امروز شنبه در پیامی خطاب به دعوت‌کنندگان به سازش در کشورش تأکید کرد که مقاومت با خون و فداکاری مانع ورود دشمن اسرائیلی به لبنان می‌شود.

شیخ نعیم قاسم، جانشین دبیر کل حزب الله در یک همایش سیاسی در منطقه برج البراجنه در جنوب شرق بیروت گفت که یک کمپین بین‌المللی، منطقه‌ای و داخلی علیه حزب الله و نه فقط مقاومت حزب الله وجود دارد.

او افزود: این هجمه‌ها علیه اصل موجودیت حزب الله در حیات سیاسی و بین مردم و وجود حزب الله در حیات فرهنگی و تربیتی به راه افتاده است.

نعیم قاسم تصریح کرد: هر کار سیاسی، اقتصادی و نظامی با هر ترفندی که علیه حزب الله انجام دادند؛ این حزب را ساکت نگذاشت؛ بلکه او را قوی‌تر و قوی‌تر کرده است.

معاون دبیر کل حزب الله با بیان انیکه با چه توجیهی با حزب الله مبارزه می‌کنند، گفت: حزب الله در عرصه داخلی و منطقه تأثیرگذار بوده است و توانسته آرمان خود در مقاومت را ترویج داده و به مکتبی برای نیروها و حامیان مقاومت در منطقه تبدیل شود.

نعیم قاسم یا طرح این سؤال که چرا ارتش نباید نیروی هوایی داشته باشد که با تجاوز هوایی اسرائیل مقابله کند و موشک‌هایی در اختیار داشته باشد که به سرزمین‌‌های اشغالی برسند، گفت: چرا لبنان باید ضعیف بماند تا اسرائیل هر کاری دلش می‌خواهد بکند، لبنان را اشغال کند و برای آن رئیس جمهور منصوب کند، اما وقتی مقاومت وجود داشته باشد، اسرائیل نمی‌تواند چنین کارهایی کند.

این مقام حزب الله خطاب به دعوت‌کنندگان به سازش و عادی‌سازی روابط لبنان و رژیم صهیونیستی نیز گفت: ما عادی‌سازی روابط با اسرائیل را نمی‌پذیریم. ما مقاومتی خواهیم بود که با خون و فداکاری‌های خود مانع می‌شویم که اسرائیل وارد خاک پاک لبنان شود.

انتهای پیام
captcha