جشنواره «نوجوان انقلابی» برگزار می‌شود
کد خبر: 4034943
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵
به مناسبت ایام دهه فجر؛

جشنواره «نوجوان انقلابی» برگزار می‌شود

جشنواره «نوجوان انقلابی» در قالب سه پویش به همت کانون شهید صالحی استان قم برگزار می‌شود.

حجت الاسلام فرزانه موحد

به گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد، حجت‌الاسلام والمسلمین فرزانه موحد، مدیر کانون فرهنگی ـ هنری شهید صالحی استان قم از برگزاری جشنواره نوجوان انقلابی به همت این کانون در سه بخش پویش «آوای انقلاب»، پویش «مثل سردار» و مسابقه آنلاین «فوتبالی ها» خبر داد.

فرزانه موحد بیان کرد: در پویش «آوای انقلاب» علاقمندان می‌توانند با سرودهای انقلابی لب آهنگ اجرا کرده و برای ما ارسال کنند.

وی با اشاره به پویش «مثل سردار» گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این بخش باید یکی از بیانات سردار حاج قاسم سلیمانی در مورد انقلاب اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب را بازگو و ارسال کنند.

وی افزود: همچنین، مسابقه آنلاین «فوتبالی‌ها» سومین بخش جشنواره است که علاقه‌مندان باید برای شرکت در این بخش یک پرسش نامه مجازی از فیلم‌هایی که داخل کانال مشخص می شوند را تکمیل و ارسال کنند.

فرزانه موحد با اشاره به جوایز این جشنواره گفت: به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تعداد چهل و سه کارت هدیه به برگزیدگان جشنواره اهدا می‌شود.

مدیر کانون فرهنگی ـ هنری شهید صالحی مهلت شرکت در مسابقه را ۲۵ بهمن ماه اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند ویدیوهای خود را به ادمین کانال نوجوان TV با نام کاربری @NTVAdmin در پیام‌رسان ایتا و تلگرام ارسال کنند.

 

انتهای پیام
captcha