موضوعات نشست‌های «4 فصل قرآنی» در دهه فجر اعلام شد
کد خبر: 4035269
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۱

موضوعات نشست‌های «4 فصل قرآنی» در دهه فجر اعلام شد

ششمین و هفتمین نشست رویداد فرهنگی ـ هنری چهار فصل قرآنی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، 20 و 21 بهمن‌ماه به‌ صورت مجازی برگزار می‌شود.

چهار فصل قرآنیبه گزارش ایکنا، ششمین و هفتمین نشست مجازی رویداد فرهنگی ـ هنری چهار فصل قرآنی را روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، 20 و 21 بهمن‌ماه به مناسبت فرا رسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر مشاهده کنید.

نشست «اعترافات شاه و درباریان بهترین سند برای حقانیت انقلاب اسلامی» چهارشنبه 20 بهمن‌ماه با حضور جواد منصوری از مبارزین انقلابی دوران ستم‌شاهی و نشست «گفتمان انقلاب اسلامی؛ نرم‌افزار مقاومت در جهان» پنجشنبه 21 بهمن‌ماه با حضور منوچهر متکی، وزیر سابق امور خارجه پخش می‌شود.

این برنامه از نشست‌های رویداد فرهنگی ـ هنری چهار فصل قرآنی است و به همت معاونت ترویج و توسعه سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و ایکنا برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند در این دو روز ساعت ۱۹ از طریق نشانی اینترنتی amjad.jde.ir/isqa وارد سامانه آموزشی جهاددانشگاهی شده و با عنوان جلسه «چهار فصل قرآنی» و رمز عبور «۶۵۴۳۲۱» از محتوای این نشست استفاده کنند.

در رویداد فرهنگی ـ هنری چهار فصل قرآنی، با توجه به رویداد‌های مهم هر فصل از سال، به موضوع خاصی اختصاص یافته است و تمامی برنامه‌های اجرایی در این رویداد حول آن موضوع خواهد بود و مخاطبان آن نیز تمامی دانشجویان علاقه‌مند به موضوع هستند.

بر همین اساس، تمامی علاقه‌مندان به رویداد‌های فرهنگی و هنری می‌توانند ضمن عضویت در شبکه فعالان قرآنی دانشجویی از طریق پایگاه اینترنتی www.isqa.ir در این طرح شرکت کنند.

در این طرح، بخش‌های مختلفی از جمله برگزاری نشست‌های مختلف قرآنی، مسابقه کتابخوانی، جلسات تدبر در قرآن، فراخوان آثار هنری و آموزش‌های مختلف در حوزه مهارت‌های فردی برای دانشجویان در نظر گرفته شده است تا ضمن آشنایی با موضوع فصل و ارتباط آن با قرآن، مجموعه‌ای از مهارت‌های فردی را نیز در کنار این مفاهیم آموزش ببینند.

انتهای پیام
captcha