حساب اهمال‌کاری برخی مسئولان از انقلاب جداست
کد خبر: 4035671
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱
امام‌جمعه موقت سمنان:

حساب اهمال‌کاری برخی مسئولان از انقلاب جداست

امام‌جمعه موقت سمنان با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب غیرقابل‌ شمارش است، گفت: حساب کم‌کاری و اهمال برخی مسئولان و مدیران از انقلاب جداست.

حساب اهمال برخی مسئولان و مدیران از انقلاب جداست

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام غلامحسین مهدوی‌نژاد، امام‌جمعه موقت سمنان، امروز، 22 بهمن در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مسجد امام این شهر با بیان اینکه دشمن امروز تحولات روز ایران را زیر نظر خود دارد و به دنبال جنگ نرم است، گفت: جوانان آگاه باشند که حساب کم‌کاری و اهمال برخی مسئولان و مدیران از انقلاب جداست و گول تبلیغات سوء دشمن را نخورند.

وی ادامه داد: دستاوردهای انقلاب در همه عرصه‌های مختلف غیرقابل‌ شمارش است، که در این راستا انقلاب در این چهار دهه عمر خود با فراز و نشیب‌های زیادی دست و پنجه نرم کرد.

امام‌جمعه موقت سمنان هدف اصلی انقلاب را حاکمیت الله و نزدیکی به اسلام دانست و افزود: امروز برای پاسداری و صیانت از این داشته ارزشمند و اتصال آن به پرچم مقدس مهدی موعود باید در سایه همدلی و وحدت مشکلات موجود را حل کرد .

مهدوی‌نژاد با تأکید بر اینکه مسئولان باید به نحوی رفتار کنند تا دشمن نتواند کوچک‌ترین سوء‌استفاده‌ای از انقلاب کند، متذکر شد: این وظیفه دلسوزان انقلاب است که جوانان را آگاه و تجربیات خود را از آن دوران به نسل جدید انتقال دهند و از طرفی مدیران نیز برای خدمت‌رسانی به مردم بیش از پیش تلاش کنند.

به گفته امام‌جمعه موقت سمنان انقلاب موجب شد تا از زیر بار ذلت و خواری دشمنان رهایی یابیم زیرا انقلاب ما را به مقام سربلندی و عزت رساند و معنای واقعی استقلال و آزادی را به ما چشاند.

انتهای پیام
captcha