5 دانشجوی یزدی به مرحله فینال جشنواره «هُد هُد» راه یافتند
کد خبر: 4038039
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸

5 دانشجوی یزدی به مرحله فینال جشنواره «هُد هُد» راه یافتند

کارشناس قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به برگزاری فینال مسابقات رشته‌های ترتیل و تحقیق بیست‌وششمین جشنوراه قرآنی «هُد هُد» از راه‌یابی 5 نفر از قرآنیان استان به این مرحله خبر داد.

5 نخبه قرآنی یزدی به مرحله فینال جشنواره «هد هد» راه یافتندبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی علوم پزشکی، فرزانه السادات طباطبایی، کارشناس قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به برگزاری فینال مسابقات رشته‌های ترتیل و تحقیق بیست‌وششمین جشنوراه قرآنی «هُد هُد» از راه‌یابی 5 نفر از قرآنیان استان به این مرحله خبر داد.

کارشناس قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی یزد اظهار کرد: بر این اساس طه ملکوتیان، محمدجواد برخورداری، محمدحسین باغشاهی و علی محمدی‌سادات و مرجان میرحسینی توانستند به مرحله فینال مسابقات کشوری راه یابند.

طباطبایی یادآور شد: فینال مسابقات رشته‌های ترتیل و تحقیق برادران در بیست‌وششمین جشنوراه قرآنی هُدهُد با حضور ۳۰ شرکت کننده از دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برگزار شد. در این دوره ۳۰ نفر از شرکت کنندگان شامل ۱۵ نفر در رشته ترتیل و ۱۵ نفر در رشته تحقیق در بخش‌های اساتید، کارکنان و دانشجویان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

انتهای پیام
captcha