تثبیت و تعمیق محفوظات قرآنی با «اهل قرآن» + دانلود
کد خبر: 4038068
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۳

تثبیت و تعمیق محفوظات قرآنی با «اهل قرآن» + دانلود

نرم‌افزار موبایلی اهل قرآن به حافظان قرآن کریم کمک می‌کند تا آیه‌هایی را که حفظ کرده‌اند به صورت پرسش و پاسخ مرور کنند و پیگیر وضعیت قرآنی قرآن‌آموزان در طول مدت حفظ است.

به گزارش ایکنا، حفظ قرآن به جهت داشتن آثار و فواید بسیار، علاقه‌مندان زیادی دارد. امروزه خوشبختانه باوجود کلاس‌های مجازی و فضای اینترنت و البته نرم‌افزار‌های آموزشی فراوانی که در این زمینه تولید شده است بسیاری از افراد توانسته‌اند با انتخاب یک روش مناسب حفظ، قرآن را در محل زندگی خود شروع کنند و محفوظات قرآنی خود را افزایش دهند.
 
باگسترش اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزار‌های قرآنی، حفظ قرآن در خانه دیگر یک آرزو نیست و کسانی که اراده و توان این کار را داشته باشند می‌توانند با استفاده از برنامه‌های خاص ویژه تلفن همراه در این مسیر قدم بردارند. نرم‌افزار موبایلی اهل قرآن نیز این امکان را می‌دهد که افراد بتوانند به روش جذاب و به صورت پرسش و پاسخ محفوظات قرآنی خود را تقویت و گسترش دهند.
تثبیت و تعمیق محفوظات قرآنی با اپلیکیشن اهل قرآن+ دانلود
 
اهل قرآن به حافظان قرآن کریم کمک می‌کند تا آیه‌هایی را که حفظ کرده‌اند به صورت پرسش و پاسخ مرور کنند و پیگیر وضعیت قرآنی قرآن آموزان در طول مدت حفظ است. این نرم‌افزار در واقع یک اپلیکیشن جامع جهت تثبیت و تعمیق محفوظات از طریق آزمون حفظ قرآن و ارزیابی محفوظات و همچنین پیگیری وضعیت قرآنی قرآن آموز در طول مدت حفظ است.
تثبیت و تعمیق محفوظات قرآنی با اپلیکیشن اهل قرآن+ دانلود

آزمون حفظ قرآن پیاده شده در این برنامه به صورت هوشمند و تستی است که در صورت پاسخ اشتباه، گزینه صحیح را نمایش می‌دهد و در صورت پاسخ صحیح امتیاز را افزایش می‌دهد. استفاده از آزمون حفظ قرآن موجود در این نرم‌افزار به کسانی که قصد دارند در آزمون‌های قرآنی شرکت کنند بسیار توصیه می‌شود.
تثبیت و تعمیق محفوظات قرآنی با اپلیکیشن اهل قرآن+ دانلود

به کمک این نرم‌افزار کسانی که قسمتی از قرآن را حفظ و یا تثبیت کرده‌اند می‌توانند جهت تعمیق محفوظات خود روزانه دقایقی را صرف آزمون حفظ قرآن موجود در این نرم افزار کنند. این نرم‌افزار، با ساختاری ساده و براساس استفاده از قواعد علمی و مورد تجربه، آموزش حفظ قرآن بدون نیاز به استاد را برای رده‌های سنی و توانایی‌های مختلف فراهم کرده است.
تثبیت و تعمیق محفوظات قرآنی با اپلیکیشن اهل قرآن+ دانلود

ازجمله قابلیت‌های نرم‌افزار اهل قرآنمی‌توان به آزمون تخصصی حفظ قرآن به صورت تستی جهت محک زدن محفوظات، امکان ارزیابی قرآن‌آموز از محفوظات خود به صورت ضبط و پخش قرائت و نمره‌دهی به آن، امکان ارزیابی و نمره‌دهی والدین به محفوظات قرآن‌آموز، دریافت نمرات و تکالیف قرآن‌آموز از استاد حفظ جهت‌پیگیری وضعیت قرآنی او، نمایش نمرات به صورت لیست و محاسبه معدل ماهانه و همچنین نمایش وضعیت قرآن‌آموز به صورت نموداری جهت اطلاع از پیشرفت یا عدم پیشرفت، نمایش روایات مرتبط با قرآن در صفحه اول برنامه با ذکر منبع اشاره کرد.
 
انتهای پیام
captcha