انتشار نظرسنجی آنلاین آزمون اعطای مدرک تخصصی حفظ قرآن
کد خبر: 4093457
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲

انتشار نظرسنجی آنلاین آزمون اعطای مدرک تخصصی حفظ قرآن

مؤسسه همیار قرآن قم در راستای مطالبه‌گری از مسئولان قرآنی طی فرمی آنلاین به ارزیابی آزمون اعطای مدرک تخصصی حفظ قرآن پرداخته است.

ارزیابی آزمون اعطای مدرک سازمان تبلیغات اسلامیحجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا نجفی، مدیر مؤسسه همیار قرآن قم در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: به منظور مطالبه‌گری از مسئولان قرآنی به ویژه مسئولان سازمان دارالقرآن‌ الکریم وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی طی فرمی آنلاین به نظرسنجی از حافظان و شرکت‌کنندگان در آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حفظ قرآن پرداخته شده است.

این حافظ و مدرس دوره‌های تربیت مربی حفظ قرآن افزود: این نظرسنجی با در نظر گرفتن دو مرحله کتبی و شفاهی آزمون اعطای مدرک شامل انتشار فراخوان، اطلاع‌رسانی آزمون، مراحل ثبت‌نام، نحوه پشتیبانی در صورت بروز مشکلات ثبت‌نام‌کنندگان، فاصله زمانی محل برگزاری آزمون کتبی و شفاهی، کیفیت سطح سؤالات، امکانات محل برگزاری آزمون و ارتباط سؤالات مفاهیم با منبع ذکر شده، است.

وی ادامه داد: رضایت از زمان اعلام نتایج آزمون کتبی و شفاهی، نسبت تعداد سؤالات مفاهیم به حُسن حفظ (که ۴ به ۱ است)، ارتباط مناسب تعداد سؤالات با توجه به زمان پاسخگویی، در نظر گرفتن شرایط ویژه برای نابینایان و افراد معلولیت‌های جسمی در آزمون کتبی، نظم در زمان برگزاری مسابقات و ارزیابی داوران، از جمله موارد مطرح شده در پرسش‌های این نظرسنجی است.

مدیر مؤسسه همیار قرآن قم اظهار کرد: از متقاضیان این آزمون و تمامی حافظان علاقه‌مند به شرکت در سنوات آینده آن، درخواست می‌شود به منظور جمع‌بندی و احصای نظرات و پیشنهادات و انتقال آن به سازمان دارالقرآن در این نظرسنجی شرکت کنند.

نظرسنجی ارزیابی آزمون اعطای مدرک تخصصی حفظ قرآن

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha