جشنواره «رایحه ظهور» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 4038809
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰

جشنواره «رایحه ظهور» در یزد برگزار می‌شود

جشنواره «رایحه ظهور» ویژه اساتید، کارمندان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد به همت واحد قرآن و عترت و ستاد اقامه نماز دانشگاه برگزار می‌شود.

جشنواره «رایحه ظهور» در یزد برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، جشنواره «رایحه ظهور» ویژه اساتید، کارمندان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد به همت واحد قرآن و عترت و ستاد اقامه نماز دانشگاه برگزار می‌شود.

این جشنواره در چهار بخش «پژوهشی» در رشته‌های تلخیص کتاب و مقاله نویسی، «هنری» در رشته‌های نماهنگ، عکس نوشته، پادکست، خوشنویسی و «ادبی» در رشته‌های شعر کلاسیک، شعر نو، متن ادبی و دلنوشته و بخش «کتابخوانی» برگرفته از کتاب نگین آفرینش برگزار خواهد شد.

آنچه متقاضیان در رشته تلخیص کتاب باید مدنظر داشته باشند اینکه کتاب معرفی شده برای تلخیص در این رشته کتاب انتظار عامیانه، انتظار عالمانه، انتظار عارفانه نوشته علیرضا پناهیان است که فایل کتاب مذکور در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت. تعداد صفحات در این رشته نباید حداقل از ۱۰ درصد حجم منبع اعلام شده کمتر و حداکثر نباید از ۲۰ درصد بیشتر باشد. در این رشته فونت B Nazanin و اندازه قلم ۱۳ مورد نظر است.

ضوابط و شرایط رشته مقاله نویسی نیز به شرح ذیل اعلام شده است: شناخت امام عصر (عج) و پذیرش ولایت ایشان، وظایف منتظران در زمان غیبت، آخرالزمان و دنیای غرب، انقلاب اسلامی و ظهور، از قیام عاشورا تا قیام مهدی (عج)، اهداف و برنامه‌های حکومت جهانی حضرت مهدی (عج)، جامعه و حکومت زمینه ساز از محورهای مقالات اعلام شده و نماز و مهدویت نیز به عنوان موضوع ویژه در نظر گرفته شده است.

کمینه حجم مقالات ۱۰ صفحه و شامل ۴۰۰۰ کلمه و بیشینه آن شامل ۲۰ صفحه و ۸۰۰۰ واژه باشد.تمامی متن مقاله با فونت B Nazanin و اندازه قلم ۱۳ باشد. تیتر ها نیز با همین فونت و اندازه برجسته (bold) باشند. مقالات ارسالی باید حاصل کار پژوهشی، با چارچوب نظری و روش علمی و منابع مستند باشد. 

در بخش کتابخوانی شرکت کنندگان لازم است کتاب نگین آفرینش، درسنامه دوره مقدماتی معارف مهدویت را به دقت مطالعه کرده و در آزمون بخش کتابخوانی جشنواره که در تاریخ 24 اسفندماه جاری برگزار می‌شود، شرکت کنند. آزمون بخش کتابخوانی به صورت مجازی و از طریق سامانه ssu.ac.ir/azmoon برگزار خواهد شد. سؤالات به صورت تستی و هر پاسخ صحیح ۳ امتیاز داشته و به ازاء هر پاسخ نادرست، یک امتیاز منفی در نظر گرفته خواهد شد.

در بخش هنری که در چهار رشته نماهنگ، عکس نوشته با طرح مهدوی، پادکست و خوشنویسی برگزار می‌شود، لازم است درون مایه و محتوای آثار جشنواره در رشته‌های ذکر شده در این بخش به غیر از رشته خوشنویسی که متن مختص خود را دارد مبتنی برموضوع  مهدویت باشد.

انتهای پیام
captcha