طرح «آیه‌های فراموش شده» 10 ساله شد + فیلم
کد خبر: 4038838
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷

طرح «آیه‌های فراموش شده» 10 ساله شد + فیلم

کلاس تفسیر مؤسسه فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت عصر ظهور استان مرکزی با عنوان طرح «آیه‌های فراموش شده» 10 ساله شد.

طرح «آیه‌های فراموش شده»به گزارش ایکنا، کلاس تفسیر مؤسسه فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت عصر ظهور استان مرکزی 10 ساله شد. این کلاس تفسیر با عنوان طرح «آیه‌های فراموش شده» به منظور درک آموزه‌های قرآنی که منشأ خیر و برکت و راهگشای لحظه‌های سخت زندگی‌ هستند و همچنین یادگیری سبک زندگی اسلامی برپا می‌شود.

آیین‌ گشایش دوره پنجاه و سوم این طرح عصر روز گذشته، ششم اسفندماه برگزار ‌شد. شرکت عموم علاقه‌مندان بالای ۱۵ سال در این طرح از سراسر کشور آزاد است و از طریق لینک kelastafsir.ir/start میسر است.

طرح آیه‌های فراموش شده از سال ۹۱ در این مؤسسه در حال برگزاری است و هزاران نکته برگزیده تفسیری، ده‌ها حدیث اخلاقی، تربیتی و راهگشا از سخنان پیشوایان معصوم، پاسخ به ده‌ها پرسش اعتقادی از کتاب در محضر علامه طباطبایی، پاسخ به صدها پرسش درباره مهدویت، موعودپژوهی و آخرالزمان و ویدئوهای کوتاه با موضوع اخبار آخرالزمانی از داخل و خارج کشور برخی از مطالب مطرح شده در این دوره است.

همچنین از دیگر موارد مطرح شده نیز می‌توان به ده‌ها نکته علمی درباره بایدها و نبایدها و بهبود سبک تغذیه، بیان ده‌ها دستاورد علمی، پزشکی، کشاورزی و صنعتی کشور، صدها نکته شنیدنی درباره روش‌های نیکو در آداب معاشرت، درس‌هایی آموزنده، واقعی و پندآموز از روش زندگی شهدا، صدها نکته کاربردی درباره احکام و مسائل مبتلا به فقهی و صدها تلنگر کوتاه و به‌روز در حوزه سبک زندگی اسلامی اشاره کرد.

محوریت این طرح تمرین سبک زندگی اسلامی، شرحی کوتاه و گویا بر خطبه‌های نهج‌البلاغه و تفسیر ترتیبی قرآن کریم است.

این مؤسسه در اراک، ابتدای خیابان دانشگاه، روبه‌روی مصلای بیت‌المقدس، خیابان شهید مدرس، مسجد حضرت رسول(ص) واقع شده است، همچنین نشانی‌های مؤسسه در فضای مجازی نیز به قرار زیر است www.asre-zohur.ir در تلگرام t.me/asrezohur و در سروش splus.ir/asrezohur.

انتهای پیام
captcha